środa, 5 sierpnia 2015

Reversion

W pięknym i niezwykle zadbanym Parku Żeromskiego położony jest nasz ulubiony plac zabaw. Znajdują się tu atrakcje zarówno dla maluchów jak i dla starszych dzieci ( wliczając w to dorosłych hihi- sama uwielbiam huśtać się myśląc o niebieskich migdałach ;) ). Był to jeden z pierwszych placów zabaw tej klasy w stolicy i ustanowił pewne standardy. Okolice placu zabaw zachęcają także do spaceru, podczas którego można podziwiać zabytkowy XIX-wieczny Fort Sokolnickiego. Park im. Stefana Żeromskiego zajmuje powierzchnię 6 ha. Został założony w 1932 z inicjatywy Towarzystwa Przyjaciół Żoliborza na terenie dawnych fortyfikacji rosyjskich z XIX wieku (Fort Sokolnickiego). Baszta fortu stanowi centralną część parku. Przy głównym wejściu od pl. Wilsona, ustawiono fontannę z rzeźbą „Alina – dziewczyna z dzbanem”. W latach 2003-2005 przeprowadzona została gruntowna modernizacja parku, która kosztowała 7 mln zł. W ramach remontu powstał wyżej wspomniany plac zabaw o powierzchni ponad 2 tys. m kw. W narożniku ulic Mickiewicza i Mierosławskiego utworzono kącik dla zakochanych z zabytkowym poidełkiem ;)

dress- unisono.eu
backpack & bracelet- katherine.pl
sandals- czasnabuty.pl













30 komentarzy:

  1. Śliczna tunika !


    ____________________
    Fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :) Świetne buty!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo tam jest! Dobrze, że przeprowadzono tę modernizację. Z chęcią przyjrzałabym się bardziej kącikowi dla zakochanych :)
    Świetnie wyglądasz! Bardzo podobają mi się twoje buty :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Cię w takich boho stylówach!

    OdpowiedzUsuń
  5. czy to są te okulary, w których widziałam Cię w sobotę?
    jeśli tak, to zabij mnie, ale na żywo wydają się... czarne ;P
    bo przyglądałam się im bacznie (stwierdzając w myślach, że chcę podobne ;P) i właśnie tę czerń wypatrzyłam ;P

    widocznie codzienna praca przy komputerze mi nie służy ;P

    śliczną masz tę sukienkę, Madziu!
    prawdziwa hipiska w niej z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tamte były czarne nie miałas przewidzeń te sa brązowe hihi Buziaki Słońce

      Usuń
  6. Cudne okulary, można wiedzieć jaka marka? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Really beautiful dress :)

    http://checkinonline.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wzór sukienki!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: SŁODKO-FORMALNY STRÓJ, czyli do biura, ale inaczej - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurde, zaliczyłabym kilka upadków pewnie po 5 minutach chodzenia w tych butach... ;-) Świetna sukienka! No i plecak w połączeniu z elegancją - super.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lekko, zwiewnie, troche inne wydanie Ciebie, podoba mi się :)

    pozdrawiam
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfect dress, I love the boho vibe here!


    XOXO,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    OdpowiedzUsuń
  12. Es un vestido super bonito!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wzór i kolorki na tej sukience :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sukienka, super kolorki:) Bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał. Chce taką sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka!
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O rety rety! Ale pięknie wyglądasz!! I zdjęcia pierwsza klasa, tak żywo, optymistycznie :) Super!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. A muszę Ci powiedzieć, że do tej pory myślałam, że zdjęcia na placu zabaw są raczej kiczowate, ale zmieniam zdanie po obejrzeniu tych zdjęć. Podoba mi się jak użyłaś placu zabaw no i plecaczek skradł me serce <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe zdjęcia. Pozdrawiam, Seba

    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze uwielbiam takie boho stylizacje, przypominają mi, kiedy byłam mała i uwielbiałam oglądać już bardziej dojrzałe Olsenki. Świetnie sukienka wygląda z tego typem obuwia, bowiem super wydłużyłaś sobie nogi :)
    Jedyne, co bym zmieniła to plecak na coś bardziej lżejszego :)
    Super!
    XX

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka,pasuje do Ciebie idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka! Super wzór ;) poza tym plecaczek też bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność a ja się odwdzięczę. Pamiętaj jednak że jest cienka granica między krytyką a chamstwem, zawsze najbardziej negatywną ocenę można przytoczyć w sposób kulturalny i inteligentny.Zapraszam także na Fanpage http://www.facebook.com/RaszRush