wtorek, 3 września 2013

Groove

Uwielbiam przełom sierpnia i września, w ogóle cały wrzesień z jego przebłyskami pięknej pogody. Jest na tyle ciepło by móc założyć typowo letnie ciuszki i na tyle chłodno by uzupełnić je tymi cieplejszymi nawet zimowymi np grubaśny szal do krótkiej spódniczki . Sprawdzają się warstwy, ze względu na to że rano zimno  po południu już lato. Warstwy i mieszanka ciepłych, jesiennych oraz typowo letnich ciuchów na zasadzie kontrastu zawsze prezentuje się ciekawie :) Bez krępacji można wskoczyć w botki, lity  czy nawet jakieś kozaczki a już na pewno w bikery. I tak właśnie jest tutaj. Troszkę warstw ( bluzka i sweter , była jeszcze ramoneska), troszkę lata ( spódnica ), troszkę jesieni ( botki)


Zaczyna być cicho i spokojnie słońce późnymi popołudniami ma piękny pomarańczowy odcień wszystko szykuje się jakby do snu :)

spódnica- mosquito.pl
sweter-romwe.com
torba-H&M
okulary,bransoletka- NN

Stylizacja: Groove












79 komentarzy:

  1. idealna! jestem zachwycona całością i każdym ciuszkiem osobno <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, genialnie zestawione ubrania! :3 Wyglądasz niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawaj kiecke i to juz!!!! Ale wlasciwie to na co mi ona....Buuuu, czemu ja nie mam taki nog????
    <3 <3 Anka
    PS Tez lubie wrzesien, u mnie prawiejeszczelato;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie w tym zestawie wyglądasz ;) a spódnica nieziemska <3 zapraszam do mnie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :) Dzięki za komentarz, cieszę się, że Ci się u mnie podoba. Tym czasem chciałabym Cię zaprosić na konkurs w którym do wygrania jest czapka beanie, znajduje się tutaj - klik! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. Ha ! ja też zawsze mawiam, że kocham jesień za krótkie kurtki i długie szaliki :) za krótkie dżinsy i workersy, za zwiewną sukienkę i znowu workersy, za warstwy i kalosze do dżinsowej mini :) Ty jak zwykle doskonała :) by the way, kocham wszystko co szare i bawełniane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rasz wygladasz pieknie!:)i ja wrześniową pogodę też lubię właśnie z tego powodu że nie jest ani za zimno ani za gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooouuuouuuuuuuuu - świetnie, stylowo! wyglądasz :)
    ( no co jak co, ale stylu Ci odmówić nie można :))

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the combination!
    The sweater is beautiful! :) xx

    -Mitzee

    factshionista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie tak ładnej pogody raczej nie ma :P śliczna jest ta spódnica :)

    http://blond-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładnie to dobrałaś:) a spódnica niby taka tradycyjna, ale materiał na prawdę dodaje jej charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudna raszowska warstwowość <3 I sweterek i spódnica są cudowne, a razem wyglądają pięknie! Taki koniec lata to ja uwielbiam!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Botki są niesamowite, wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fabolous boots dear
    xoxo
    happy day

    NEW POST!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ochh Piękna Pani!!! :-)

    Jak bym Cię zobaczyła na ulicy to pewnie gapiłabym się jak głupia...
    Spódnica to istny obłęd!Zakochałam się. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne połączenie!! super
    super♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Ułaaaaaa ale wyglądasz! :) Butki bym kradła już zaraz :)
    Przepięnie Kochana :) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna spódnica i świetne buty! :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  18. nie no, ja się nie zgadzam, by każdy Twój look, był taki, że słów mi brak......
    Pazurki na tym szaro-czarnym tle prezentują się WYBITNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dla mnie wrzesień mógłby trwać cały rok, jest cudowny, magiczny, te kolory, zachody słońca...

    jak tylko zobaczyłam zajawkę posta nie mogłam się doczekać, powalasz... nie dość że moje ulubione kolory to jeszcze asymetria i dekonstrukcja. jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne buty ! fakt, przełom sezonów zawsze obfituje w miks ubrań letnich z tymi cieplejszymi, co z kolei owocuje w ciekawe stylizacje, jak twoja ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też kocham warstwy <3 połączenie szarości i czerni - rewelacja ! do tego asymetryczność , dziury , ćwieki - jest Genialnie ! ...get into the groove ...aż sobie pośpiewam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja własnie nie lubię takiej pogody, nie lubię ubierania sie na warstwy. ugh, jak mam na koszulke tylko narzucic jakąs lbuze czy kurtke skórzaną, już mnie szlag trafia ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. te buty są przepiekne ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. buty i torebke przygarne od zaraz! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Bosko! Rewelacyjnie! Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz cudownie!;)
    Set jest świetny!;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale masz cudowny sweter! Piękny jest! Świetne zestawienie z sukienką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna całość...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz olśniewająco :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Great style honey ! Your shoes are marvelous :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rasz Ty zawsze zwalasz mnie z nóg! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudownie sięte botki prezentują!
    Spóednica jest rewelcyjna, uwielbiam tą dzininkę i kolor szary!

    OdpowiedzUsuń
  33. podoba mi się ta spódnice ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. i love this look, it's so innovative and beautiful!

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowne buty;)



    zapraszam Ciebie i wszystkich chętnych do wzięcia udziału w moim pierwszym mini rozdaniu:D
    http://glammadz.blogspot.com/2013/09/mini-rozdanie-u-glamstyl.html

    OdpowiedzUsuń
  36. All you feel great. You are gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nice look,
    cool booties!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  38. Spódnica i torba skradły mi serce!:D świetnie wyglądasz:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Znowu masz rewelacyjne pazury :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz oryginalnie jak zwykle ;)
    potrzebuję Twojego głosu na mnie, w konkursie, mozna głosować codzeinnie, zapraszam do mnie i wielkie dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudownie jak zawsze. Świetne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetnie wyglądasz:) lubię te okulary:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz SUPER! Jest świetnie: spódnica, sweter, buty wręcz rewelacyjne !
    ale nadal twierdzę: przytyj chociaż ciuteczkę....:)
    a

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow!!! Ale masz buty zarąbiste!!! I kieckę. Nie mogę się napatrzeć jak ona się tak cudnie układa wokół Twoich zgrabnych nózi!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. wyglądasz pięknie od stóp po głowę. sweterek i buciki do skradnięcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie!
    Wielka kobieta przed wielkim teatrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie się prezentujesz, ja również uwielbiam takie połączenia! :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Hi what a cute nice blog honey you have.....My name isMarie I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC bloglovin
    Let me know I will follow back as always! Love Marie.
    www.mariezamboli.com
    www.mariezamboli.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana wyglądasz OBŁĘDNIE ! Genialne połączenie. ;)*

    OdpowiedzUsuń
  50. Spódnica, botki, torba :)

    Genialne :) Spódnicę zdecydowanie biorę :)) z resztą torbę i botki również ;)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  51. ach, a ja właśnie tego warstwowania nie lubię... :-(

    OdpowiedzUsuń
  52. wow. this is stunning :) great top




    http://linselfportrait.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ależ świetne zestawienie !!! Kocham!

    OdpowiedzUsuń
  54. Nic proposal, so stylish !!!!
    I'm following you now.

    Kisses
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. jak zawsze ślicznie! :D

    leyll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. rozwijasz się z posta na post!
    Propozycja make up nadal aktualna! Chcę pokombinować z Tobą:)))

    Pozdrawiam
    moiash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo oryginalne, odważne połączenie:) bardzo podoba mi się sweter i torba, a buty są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Omg Rasz!

    You look absolutely SPLENDID!!!!

    I love this fierce look from hat to toe and the neon nails are such an edgy touch!!

    LOVE IT!!

    Kisses dear and have a fabulous weekend xoxo Tamara Chloé

    http://www.tamarachloestyleclues.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  59. Chodzący ideał,oddaj torebkę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Raszku wyglądasz obłędnie! Uwielbiam warstwy w Twoim wykonaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale masz świetne paznokcie!!:D
    a spódnica jest przegenialna!

    OdpowiedzUsuń
  62. Dziekuje i pozdrawiam:)
    Super spodnica!

    OdpowiedzUsuń
  63. Masz zniekształcone usta albo coś z nimi robisz że tak okropnie wyglądają na zdjęciach..

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność a ja się odwdzięczę. Pamiętaj jednak że jest cienka granica między krytyką a chamstwem, zawsze najbardziej negatywną ocenę można przytoczyć w sposób kulturalny i inteligentny.Zapraszam także na Fanpage http://www.facebook.com/RaszRush