wtorek, 23 października 2012

W końcu ....

Po wielu latach oczekiwania heheh nie no ale długo się zbierałam - to trema -wiecie zmodziłam coś sama i się wstydam :) Ok oto moja przerobiona bluza- szkoda że nie mam foty przed ale była blisko spokrewniona z workiem i żyła sobie cicho na działce na strychu :). Zwęziłam rękawy - powstały bufki , zwęziłam trochę boki bo była za szeroka, skróciłam przód, wycięłam koło szyji, wstawiłam suwak a z resztek zrobiłam kieszonki bo była paskudna plama i tadam jest bluza lekko oversize ( ok no może nawet bardzo) nawet fajna, nawet na imprezę. Kuferek lekarski -dosłownie- mamy, zwykłe czarne spodnie i  mamy całkiem całkiem zestawik:) Mnie się podoba  na tyle że miałam go na pokazie Love U More :) a wierzcie że nie chciałam im zrobić wstydu i chciałam wyglądać modnie ciekawie i choć trochę unikalnie :)















bluza-DIY
spodnie-RiverIsland
buty-czasnabuty.pl
bransoletka-New Yorker

116 komentarzy:

  1. Wow! Świetna bluza...nie wiem jak wyglądała przed, ale liczy się efekt końcowy, który wyszedł zachwycająco. Cała stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszla ci ta przerobka.
    Widze, ze ostatnio upinasz wlosy do gory - bardzo korzystnie wygladasz w tej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zaczniesz takie produkować na sprzedaż to jestem pierwsza w kolejce!!! Obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no prosze jakie cudenko wyszlo...nie musisz sie wstydac bo jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love bag and boots!!!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  6. No wooooooooooooow:D Wyglądasz okropnie świetnie Chudzielcu! :*
    a bluzeczka mniam mniam :D z taką nie można przynieść wstydu :D Ach, żebym tak potrafiła sobie tak przerabiać rzeczy...;p ale może kiedyś też się wezmę, bo mam jedną (nie)fajną bluzkę:p
    buuuuuuuziole:D:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolniacha! A ja szyć nie umiem :(((

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Ale żeś zmodziła bluze:) Jest mega mega....super:) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dość, że ładna, zgrabna to jeszcze ma talent do szycia... trochę tego za dużo =]
    ale kopytka masz jak zwykle sexy =]

    OdpowiedzUsuń
  10. You are such a great model!!! love this look:)

    http://myfashionfoodstyle.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wychodzi na to, że oprócz zgrabnych nóg i ładnej buzi - masz jeszcze talent.
    Kreatywność już jest, więc będziemy czekali na większe projekcje.
    Może chociaż stylistką zostaniesz, tak mało dobrych stylistek w Polsce.
    Ślicznie Ci w tej stylizacji____pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. omg this outfit makes your legs look SO long! <3

    xo
    osmiuminlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz tak,że grrrrr:*
    Bluza jest świetna:)Powinnaś projektować własne ubrania:]

    OdpowiedzUsuń
  14. W końcu to ja się doczekałam twojej nowej stylizacji , O! ;)) Świetnie, zdolna bestyjka z Ciebie, bluza jest świetna:) I torba hahah, miałam właśnie pytać gdzie to cudo upolowałaś, zanim przeczytałam, więc nie pozostaje mi nic innego, jak zwinąć taką lekarzowi podczas wizyty domowej i symulowanego przeziębienia ;)) Oj.. kusisz to niecnych uczynków ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza rzeczywiście fantastyczna.
    Ale jeśli mogę coś doradzić - nie stosuj obiektywu szerokokątnego przy robieniu zdjęć tak jak to przedostatnie. Niepotrzebnie zniekształca postać.

    OdpowiedzUsuń
  16. w życiu bym nie pomyślała że ta bluza jest przerobiona gdybyś nie napisała! i to w dodatku Ty ją przerobiłaś :)
    jest super!!

    OdpowiedzUsuń
  17. o rany jaka Ty jesteś zdolniacha ! zazdroszczę grrrrrrr :D że tak powiem w życiu bym nie wpadła na to że ta bluza zalegała w jakimś ciemnym zakamarku bo wygląda jak zakupiona w jakimś butiku , świetnie wyszła , jak dla mnie jest idealna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. love this look and you have fantastic legs ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. you're bag so GREAT!!
    LOVES,
    saphira-t


    OdpowiedzUsuń
  20. Noooo super i do tego świetne zdjecia.... Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny look! <3 świetna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. love your jeans ;)

    Take a look at my new post ;)

    RUNWAY JUICE

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta bluzka jest nieziemska! :O
    Jesteś super zgrabna, masz piękne nogi! :)
    A buty szczególnie to podkreślają.

    Pozdrawiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz!
    Bluza znakomita, bardzo mi się podoba!

    Ależ Ty szczuplutka i zgrabniutka! Kompleksów się człowiek nabawi! :) Ech! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No no.... Kochana.....!!!! To ja widzę u Ciebie ukryte talenty!!!! Brawo, brawo i jeszcze raz brawo!!! Następną dla siebie poproszę :D No i kuferek rozwala system!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. I always like your looks and you have beautiful eyes - I just hope that you're allright, because it seems you're getting really really skinny.

    Take care, Xx, Saritschka.

    OdpowiedzUsuń
  27. perfect style.in love with your shoes!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. bluzka wyszła super, bardzo bardzo fajnie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  29. love this look!

    stop by sometime?

    http://gocrywolf.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  30. jaka szczupła jesteś :) świetna bluzka - udała Ci się przeróbka :) w ogóle świetny outfit! zapraszam do nas na nowego posta!

    OdpowiedzUsuń
  31. Awesome look! That skirt is totally amazing!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  32. to mi sie zapowiada jakas wieksza kolekcja:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Perfect..I love it...You look amazing <3

    http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Your top is really amazing! And I like the shoes too :) Amazing outfit... looks really comfortable :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna bluza ! :). Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie www.my-red-heels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. efekt końcowy genialny! Chcę taką bluzę!!!:D Świetnie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Bluzka wyszła świetnie. Czekam na kolejne Twoje pomysły ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. thanks for the follow.. :)) following you as well.. :)) looking great!!! :)

    http://awallflowersjournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Następna zdolniacha, która umie wyczarować cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale z Ciebie zdolna bestia!!! Podziwiam Cię za wszystko moja droga. Wstydu na pewno nie było.Jest cudownie i chętnie kupiłabym taką bluzkę gdyby były w sprzedaży. :-)Ściskam mocno. :-*

    OdpowiedzUsuń
  41. Jest świetna, zazdroszczę (bardzo, bardzo!!!) talentu :))

    OdpowiedzUsuń
  42. No moja Droga ! Ale z Ciebie specjalistka od przerabiania starych łachów. Jestem pełna podziwu.
    Pięknie wyszła Ci ta oversize'owa bluza. No nie mogę się napatrzeć !!
    Istne cudo !!
    SZACUN !!

    OdpowiedzUsuń
  43. a ja zachwyciłam się kuferkiem lekarskim!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja zazdroszcze Ci taych sprytnych raczek moje nic nie potrafia zrodzic... albo w sumie nic nie probowaly od lat (od czasow szycia ubranek dla lalki Barbie) !

    Genialny zestaw ! pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  45. jezu drogi ta bluza jest nieziemska, piękna ;o zachwycam się nią! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwsze koty za płoty, wyszło świetnie, więc teraz do dzieła. Na pewno znajdzie się jeszcze coś do przeróbki, kreatywność to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładnie ci wyszło, ja bym zwęziła tylko do łokcia (bo on zawsze wypycha materiał), ale i tak jest super. Ja ostatnio nie mogę się zabrać za szycie, mam milion pomysłów i chęci, ale złapał mnie jakaś blokada i poprostu nie mogę... och
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Dear, bag is super cool! And I like colors of you outfit so much!
    kisses)

    OdpowiedzUsuń
  49. Następnym razem jak będę miała coś do przerobienia to biegnę do CIę :)))Świetna jest ta bluza ...genialna :)Też bym chciała taką ....RASZ jak CI się znudzi to jestem w kolejce ...hahh:)Buziol :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Bluza jest super! Jaka Ty jesteś szczuplutka i nogi mega masz :)
    zapraszam do siebie i do obserwowania:)
    ja już obserwuję :)
    http://camilaofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bluza jest mistrzowska ;D Ja mam zawsze obawy przed przerabianiem ;))

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajna bluzka!!!!!
    Jestem pod wrażeniem!
    przeglądając Twojego bloga ciągle chcę więcej wpisów i więcej!!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  53. O rany Rasz, tu nie ma sie czego wstydac, bo bluza jest masakrycznie genialna!!! Mistrzostwo :-)))

    OdpowiedzUsuń
  54. wyglądasz świetnie !!!

    bluzka wyszła Ci super !


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna jest ta bluza. Masz wspaniałą fryzurę. :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. bardzo fajnie przerobiłaś tą bluzkę :) wyglądasz super :)!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. OMG! Love your photos! <3 That bag is very gorgeous! :) Anyway, thanks for dropping by my blog! Followed you! Hope you follow mine as well :)

    XO, Mish
    http://starmishie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Wyglądasz rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  59. thanks dear, these pics are so great! i follow u back :)
    Hope u can also like my new facebook page www.facebook.com/thefruitything :))
    xx

    OdpowiedzUsuń
  60. SUch a stylish look and love over all outfit! Great post :) xo akiko
    Style Imported

    OdpowiedzUsuń
  61. prosto, klasycznie, a jak pięknie! i te Twoje nogi, mhmm.. <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Fantastycznie wyszła Ci ta przeróbka, więc z całą pewnością zaprezentowałaś się bardzo oryginalnie :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  63. Jeju ślicznie wyglądasz^^ obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  64. świetnie wyglądasz :) bardzo ciekawy blog
    z tej stylizacji najbardziej podobają mi się spodnie

    OdpowiedzUsuń
  65. Ale miałaś świetny pomysł z tą bluzką, jeszcze ten zamek na dekoldzie, cudo! projektanci powinni brać z Ciebie przykład!

    OdpowiedzUsuń
  66. Idealna bluza- prosta i bardzo stylowa. Cudowne buty
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam;*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  67. Ee, no fajna :)
    Ale jak ktoś napisał wyżej, nie rób zbliżeń szerokokątnym obiektywem; niepotrzebne Ci to, i tak jesteś szczuplutka, a takie ujęcia deformują Ci sylwetkę i nie wygląda to ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  68. bluza ciekawie wyszła, a maminy kuferek jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  69. wow, jaka torba! cudo! i bluza genialna
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  70. jesteś idealna, w każdym calu. Te Twoje nogi... *.*


    Pozdrawiam cieplutko :*
    c.

    OdpowiedzUsuń
  71. Jesteś cudowna ! :)
    Zdecydowanie zostaję na stałe i dodaję do listy moich ulubionych blogów ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  72. Super set !!!! Boze jaka Ty masz mega figureeeee

    OdpowiedzUsuń
  73. Zatkało mnie, cudownie wyglądasz!:) bluzka jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  74. the bag shape is awesome!
    xxo
    Ola
    www.stylesbyola.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Hi . Im fran, a spanish male fashion blogger. maybe you like my style and want to follow me

    www.showroomdegarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie wiem skąd trema bo wyszło świetnie bez watpienia!
    Zreszta na takiej chudzinie to by wszystko dobrze wyglądało ;)

    obserwuje.

    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Strasznie podoba mi się torebka! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  78. Dziękuję za komentarz - do Artykuł 7: Sekrety pielęgnacji włosów (odżywianie olejkami)

    OdpowiedzUsuń
  79. Zazdroszczę Ci twojej figury, jesteś taki szczuplak!! Jak Ty to robisz? Zdradz nam swoje sekrety odżywiania:)))

    OdpowiedzUsuń
  80. super wyszła Ci ta bluzka! jest nie banalna i orginalna!
    tak patrze na Ciebie i coraz bardziej się przekonuje do tego że od listopada śmigam na fitness bo to wstyd jak ja wyglądam.. zazdroszczę Ci figury, bo wyglądasz nieziemsko!
    ściskam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  81. ale masz cudowną figurę !
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  82. bluza wyszła Ci świetna! :) zazdroszczę talentu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. pretty pics<3 great style you have!
    come by and lets follow each other if you love to do dear:)
    miss-monaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. lovely outfit! i like your blog!

    lets follow eachother? I followed you :D

    xx
    http://magic-seoul.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  85. JESTEŚ NIESAMOWITA! stylizacja jest bardzo przyjemna i miło się ją ogląda. :)

    http://renesansowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. love this outfit so much!
    I like how you styled the blouse (so beautiful, for real!) with those shoes and bag (:
    Minimal, but great style!

    DIY TUTORIAL| INFINITY BRACELET: I Have A Deer (CLICK HERE)

    OdpowiedzUsuń
  87. zaglądam, zaglądam z niecierpliwością czekając na nową Ciebie ...

    OdpowiedzUsuń
  88. a great outfit! love your shoes <3
    xx

    OdpowiedzUsuń
  89. zajebiaszcze botki, takie gotyckie :) strasznie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  90. These are some really nice pictures! Oh and the outfit is cool, simple but classy, love it! Your blog is very interesting, keep it up! And please check out my new post :)

    OdpowiedzUsuń
  91. wszystko extra, inspirujesz !

    Zapraszam do świata secondhandów ilovesecondhands.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. wow, świetna robota! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  93. great outfit!xx


    I would love to follow each other. :)

    nicoleperezxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Kochana bluzka wyszła świetnie :)
    Ależ Ty jesteś twórcza :)

    A kuferek mamy boski :)

    Buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  95. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;) Przepraszam, że opóźnioną odpowiedź, ale byłam kilka dni poza zasięgiem ;)

    Jak zwykle perfekcyjnie ;) Prześliczną masz torebkę Kochana, a bluza jest rewelacyjna ;)

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. sizzling hot!!!
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetna ta bluzka Ci wyszła ! :)
    zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  98. co za buty ! megaaa :D całość extra, pozdrawiam
    nie da się nie obserwowac, serio ;d
    :))

    OdpowiedzUsuń
  99. Dupsko ci urwało czy co? Ja piernicze jak mozna nie miec wogole bioder,wygladasz jak jakas kaleka z utracona dupa.Z reszta umiesnione masz rece,nogi i plery jak sztangista wiec to moze od podnoszenia ciezarow taka budowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś stockerem :) sprawdź dzidzia w google o co chodzi , dokształć się bo problemy cię czekają niemałe :)

      Usuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność a ja się odwdzięczę. Pamiętaj jednak że jest cienka granica między krytyką a chamstwem, zawsze najbardziej negatywną ocenę można przytoczyć w sposób kulturalny i inteligentny.Zapraszam także na Fanpage http://www.facebook.com/RaszRush