środa, 23 maja 2012

Smoki, węże i pazury.......dzikość serca :)

Już jest, już mam i się cieszę. Ostatnio naszło mnie  na motywy drapieżne, które są bardzo poularne w modzie . czy to bluzki czy sukienki, apaszaki czy bizuteria ta moda stale powraca. Ponieważ zwierzęta te zawsze nas fascynowały moda na motywy z pazurem wciąż  jest najlepszym sposobem na podkreślenie dzikości naszego serca. Ja akurat postawiłam na biżuterię. Dodatkowo moja kolekcję wzbogaciłam o motywy z ćwiekami robiące teraz furorę  jako ozdoba zwłaszcza  butów, ramonesek i dżinsowych szortów. Nie zapomniałam o elementach etnicznych ( duże pierscionki na cały palec) oraz smoczych,  lekko gotyckich , baśniowych- nausznice. Niestety nausznice są ciężkie jeśli chodzi o zakładanie ale gdy już nabierze się wprawy do wysoko niedbale upiętych włosów są dodatkiem zwracajacym uwagę i bardzo oryginalnym. Wszystkie zakupy zrobiłam  na stronie http://www.katherine.pl/





















2 komentarze:

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność a ja się odwdzięczę. Pamiętaj jednak że jest cienka granica między krytyką a chamstwem, zawsze najbardziej negatywną ocenę można przytoczyć w sposób kulturalny i inteligentny.Zapraszam także na Fanpage http://www.facebook.com/RaszRush