wtorek, 22 maja 2012

Bon appetit...

A na dobranoc( i jutro może na śniadanie ) coś dla łasuchów na wiecznej diecie. Ponieważ truskawki już są ale jeszcze nie  tak dobre  kupiłam te mrożone . Pozwoliłam im się rozmrozić i puścić apetyczny sos. Rozmrożone truskawki  lekko zmiksowałam w miseczce . Posłodziłam je slodzikiem w pudrze...Do drugiej miseczki wlałam jogurt naturalny 1,5% i łyżkę serka wiejskiego 3% oraz dodałam powstały gęsty sos truskawkowy na koniec wsypałam otręby ( można też dodać pokruszony batonik fitness z gorzką czekoladą) . Jeśli ktoś nie jest zwolennikiem słodzika może dodać fruktozy lub miodu ( gryczany, ciemny doda słodkiej pikantności truskawkom). Jedzcie truskawki są smaczne zdrowe, niskokaloryczne i pomagają spalić tłuszcz ponieważ zawierają enzymy, które go spalają  i szybko przygotowują organizm do trawienia. Zawierają  także w sobie dużo witamin, najwięcej witaminy C oraz błonnik, wapń, magnez, pektyny i sole mineralne. Aby truskawki zaczęły działać i odchudzać należy je jeść przed posiłkiem. Ponadto można dzięki nim pozbyć się nadmiaru cholesterolu. Truskawki regulują przemianę materii a także przyśpieszają trawienie białka. BTW truskawki to krzyżówka poziomek amerykańskich :) Tak czy inaczej pycha...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność a ja się odwdzięczę. Pamiętaj jednak że jest cienka granica między krytyką a chamstwem, zawsze najbardziej negatywną ocenę można przytoczyć w sposób kulturalny i inteligentny.Zapraszam także na Fanpage http://www.facebook.com/RaszRush