wtorek, 17 lipca 2012

DIY-czyli artystyczne dziurawienie koszuli...

Oszczędźcie mnie proszę a właściwie moje zdolności krawieckie. Zachorowałam już jakiś czas temu na tego typu koszulę. Szukałam w sklepach- null, brak, nie ma, ZERO ( jak w reklamie z Majewskim z francuskim gardłowym R). W końcu odwiedziłam pobliski SH i znalazłam cud koszulę dżinsową i parę innych fajnych rzeczy ale je zaprezentuje później :) Dumałam i oglądałam wnikliwie kilka inspiracji i w końcu sięgnęłam po narzędzie zbrodni. Ciachnęłam i jak się okazało później za mało. Potem wycięłam troszkę więcej - cholercia za dużo. Obrębiłam i zszyłam częściowo wyrwę na dole  co dało efekt bufiastych rękawów po ich podwinięciu. Ja jestem happy. Koszula może być jako koszula i jako sukienka. Dzisiaj w wersji mini np na imprezę . Do tego rajstopki które zawładnęły moim sercem i oczywiście coś ostrego - ćwieki . Nota bene zamówiłam kilka kompletów ćwieków więc będę coś z nimi robić ale nie wiem jeszcze co. Wybaczcie zdjęcia w domu ale pogoda dzisiaj typową kobieta jest i zmieniała się z minuty na minutę aż do czasu zdjęć kiedy to wyszło słońce. Już mieliśmy wyjść i zaczęło padać .Złośliwa małpa. 























koszula- DIY - SH
rajstopy- River Island
lity- DeeZee 




 Od jutra postanowiłam poprawić sobie kondychę :) Sapię jak mops wchodząc na 2 piętro. Ćwiczę już jakiś czas z Ewcią ale trening poprawiający rzeźbę. Na razie obejrzałam a z tego co widziałam powyższy Cardio i Spalanie to KILLER ;) Damy radę - A co :)




47 komentarzy:

  1. No nie badz taka skromna, swietnie wyszlo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ale Ty masz te nogi, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wymiatasz!!!!!!!!!!!!!! Normalnie zbieram szczenę z podłogi!!!!!!!!! :D:D:D
    A nabycia płyty zazdroszczę.... sama bym sobie takie cardio zapodała :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ..... aaaaaaaaaa......... no i te Twoje noooooooooooooogiii :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tą koszulą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze - primo - też mam biało - fioletowo (i jeszcze trochę ciemnobrązowo/czarno) w sypialni :-)

    Po drugie - primo - koszula zrobiona full profejszional :-)

    Po trzecie - primo - ale Ty masz noooooogi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, magazyny powinni się o Ciebie bić! Odebrało mi mowę/pismo/myślenie... :D
    C U D N I E!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie wygladasz, podobaja mi sie koszule z odkrytymi ramionami :) sama chyba musze w taka zainwestowac :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość super, szkoda, że to słońce tak po oczach świeci.
    Aaaa treningi z Ewą to kilery ja mam jej ta pierwszą płytkę co wydała za pośrednictwem shape 'szczupła w 4 tygodnie' za pierwszym, razem na zakończenie, nie wiedziałam czy stoję czy leżę ;D ale miałam tak dobry humor po takim wycisku. Wycisk to jest coś co każdemu się przyda ;)
    Raszko pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyno, za ta paryzanke, to bym cie ucalowala jak bym cie zobaczyla! uwielbiam paryz i moim marzeniem jest tam mieszkac. wgle to poluje na modela paryzanina wiec to mega plus co napisalas, on jeszcze nie wie, ale bedzie moim mezem, hahahahaha :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama była w Paryżu kilka dni temu i mówi ze tam jest survival heheh a zwłaszcza w metrze :) No jak złapiesz tego modela to będzie dwa w jednym i mąż i jeszcze będziecie w Paryżu- dobrze pomyślane Kochana

      Usuń
    2. dobry pomysl :D naprawde jest tam tak zle :(? ojejku, ja jestem zaslepiona !!! faktycznie paryz jest tak maly ? (spytaj mame:D) wiesz co, co do modela to WSZYSTKO PRZETRWAM <3 bylo go zlapac:D

      Usuń
  11. korcą mnie te buty, oj korcą

    OdpowiedzUsuń
  12. koszula świetna! też chodzi za mną taka, ale na razie nie znalazłam tej idealnej do 'pocięcia' :)
    nie wiem co chcesz spalać bo jak dla mnie wyglądasz idealnie. 4 zdjęcie moje ulubione, jak rasowa modelka, a wiem co mówię z racji bycia fotografem:)
    a pogoda sobie jaja z nas robi co nie miara, albo ponad 30stopni albo nagle 15 :/

    pozdrawiam słonecznie

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow dziękuję :) taka opinia jest warta wszystkiego :) Nie do końca chce spalać raczej zależy mi na tej części Cardio - chcę poprawić kondycję :)

      Usuń
  13. Och, figurę masz do-diabolicznego-pozazdroszczenia! Myślę, że koszula wygląda taaaak dobrze głównie dzięki tej części Twojej osoby, Rasz ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz genialną koszulę ;oo

    OdpowiedzUsuń
  15. Ok, oszczędzam Twoje zdolności krawieckie! Ta koszula jest okropnaaaa (czyt. okropnie fajna!) :)
    Podziwiam, bo wyszła Ci rewelacyjnie i genialnie w niej wyglądasz. Już nie mówiąc o Twoich nogach, które się ciągną od ziemi, aż chyba do samego wszechświata, świetnie, że je akcentujesz, bo naprawdę jest się czym chwalić i co pokazywać światu! :) Brawo! :)

    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. No i gites wyszła Ci ta koszula! Tak z innej bajki, zabiłabym się chyba na takich obcasach...

    OdpowiedzUsuń
  17. mega koszula <333 ! rewelacyjne foty ...że o nogach nie wspomnę ...bardzo mi się podobają sesyjne efekty :P hahaha z tym deszczem jest ostatnio słabo , w niedzielę siedzieliśmy ponad godzinę w aucie czekając aż łaskawie przestanie lać , ale było warto bo po deszczu wyszło piękne słońce co dało niesamowity efekt z mokrą nawierzchnią ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No kochana, masz talent....i oszałamiająco zgrabne nogi !!!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow jakie foty!Grrrrrr normalnie szał!Nogi do niebaaaaaaaa:]
    Mnie się taka koszulina marzy od dawna.Hmmmm może i ja coś uciapię w swojej hehe;)
    Super wyszło Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dajesz Młoda - czekam na posta- obiecujesz?

      Usuń
  20. fajne butki, ale nie za dużo tych zdjęć? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie dziękuje a co do ilości nie musisz wszystkich oglądać :)))Jednym jest za mało drugim za dużo a ja tylko człek prosty wszystkim dogodzić nie mogę :)

      Usuń
  21. O ja pi........ :) Twój Mężczyzna puszcza Cię tak samą na miasto????? Przecież faceci na ulicy chyba mdleją z wrażenia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))) Pomysłowy myk z koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na miasto tzn np do sklepu założyłabym raczej zwykle rajstopy heheh a tak bym się ubrała na imprezę:)

      Usuń
  22. Ale Ty masz pomysly dziewczyno! Zeby takie cudo ze zwyklej koszuli, fiu, fiu.. Swietny, seksowny zestaw na jakies wyjscie. Super zdjecia. Kuszace.
    Profesjonalizm w kazdym calu, masz gust i wyczucie. Mam nadzieje, ze czasami udzielisz mi kilku fachowych wskazowek jak odnalezc swoj styl. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  23. Outfit, bardzo mi się podoba:). Pomysłowa koszula i ciężkie buty stanowią idealną jedność :)).
    P.S. Też ćwiczę z Ewką :P

    OdpowiedzUsuń
  24. oj tak, ta płyta jest zabójcza ! ale efekty też są na pewno. wystarczy spojrzeć na prowadzącą :p.
    wyglądasz obłędnie buty i rajstopy - wow !
    koszula wyszła ci świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie czasem samemu coś przerobić:)
    a z ewą też ćwiczę:) to znaczy ona ćwiczy a ja się morduję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie! i takie stylizacje właśnie lubię :) obs

    OdpowiedzUsuń
  27. Super:) Świetnie bluzeczka wygląda :) Również ostatnio przerobiłam swoją białą koszulę na rękawach :) Pozdrawiam! OBSERWUJE:)

    OdpowiedzUsuń
  28. super cool but off shoulder denim shirt! and very sexy suspender tights :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I tu rowniez genialnie wygladasz.
    A tej koszuli Ci tak zazdroszcze agrrr !!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność a ja się odwdzięczę. Pamiętaj jednak że jest cienka granica między krytyką a chamstwem, zawsze najbardziej negatywną ocenę można przytoczyć w sposób kulturalny i inteligentny.Zapraszam także na Fanpage http://www.facebook.com/RaszRush