niedziela, 12 stycznia 2014

Lilly

I oto jest moja wymarzona cekiniasta piękność w idealnym kolorze cekinów. Może być sukienką i bluzką. Wystarczy cieniutki pasek, spiąć, podciągnąć, założyć leggi i już śmigamy inaczej :) Nie udało się ją zdobyć  na Sylwestra, ale za to jest teraz i nawet udało mi się w nią wskoczyć na pewną ważną imprezę. Byłam na niej z ludźmi w tym składzie po raz ostatni i chciałabym podziękować im za te 5 poprzednich :) 
 Mój M powiedział, że materiał sukienki przypomina mu skórę żmijki, że mi baaardzo pasuje hahaha nie dostał jedzenia do dzisiaj  hahaha
No i oczywiście nie mogę nie wspomnieć o moim także idealnym kobaltowym płaszczu (tutaj)  - już chyba wiecie ze kocham ten kolor. Będzie jeszcze nie raz  ;) 

Today my perfect sequin dress with also perfect coat (here) in cobalt color. I love this combination  :) hope you love it too :) 

sukienka/ dress- Reserved
plaszcz/coat - tutaj /here 
paznokcie/ nails- Paznokcie Marzeń 

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl












157 komentarzy:

  1. wow ale jesteś zgrabna !!!! boska stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  2. masz obłędnie szczupłe nogi!! zazdroszczę :D sukienka i płaszcz rewelacja, ja bym tylko szpilki zmieniła, ale i tak bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. oł jeeeeeeeee uwielbiam błyskotki :D A Ty wyglądasz obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  4. BOsko wyglądasz!!! NIe mam pytań! Też zamówiłam ten płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw, w sam raz w Twoim stylu.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta sukienka, leży idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. No aż mnie zatkało. Kocham drugie zdjęcie. Ta sukienka jest taka, no taka, taka ... że mi słów zabrakło, a jak wiesz, nie często mi się to zdarza, bo słowotok to moje drugie imię ...;)
    Wyglądasz obłędnie i olśniewająco ... Chyba jeszcze nigdy AŻ TAK nie było. Naprawdę jestem zachwycona !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam tą kiecke w Reserved i też zastanawiałam się nad nią :D
    Zdjęcia boskie, Rasz na Top Model!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna sukienka, ale to płaszcz skradł moje serce ten kolor marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale z Ciebie laska w tej sukience! I jakie Ty masz dziewczyno zniewalające nogi! Pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o boze nie moge oderwac oczu od Twoich nog <3 bosko wygladasz,cudowna sukienka i plaszcz <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest po prostu AWESOME! Gdybym miała gdzie w takiej iść od razu bym na nią zapolowała! Wyglądasz przeslicznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. I always though there was something fairy tale like about the combination of green and blue...it always reminded me on mermaids...and this green dress with sequins is a dream...you look so beautiful!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yes these kind of colors remind me see :)

      Usuń
  14. oh po prostu cudo !!! Płaszczyk i sukienka piękne !

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, looks fantastic! Such a stunning outfit! That dress is gorgeous and matches the radiant color of the coat perfectly well) Thank You for sharing such a nice post!
    Wish you a blessed day ahead!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz świetnie. Śliczna sukienka a płaszcz genialny i te nogi:)

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sukienka ale moją uwagę i tak przyciągają buty (świetna jest żółta podeszwa) i noooooooooooooogi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz jakieś rajstopy na nogach? Bo wyglądają świetnie, w ogóle ich nie widać. Idę na studniówkę, mam krótką jasną sukienkę i właśnei zastanawiałam się, jakie rajstopy do niej dobrać tak, by były niewidoczne. Zdradzisz, gdzie swoje kupowałaś i jaki to model?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mam rajstopy z centro bez klina sa ekstra 20DEN za 9,99 :) polecam tylko jakby rozmiarówka wieksza te Ski sa jak Mki dla mnie hahah

      Usuń
    2. Ja też myślałam, że nie masz rajstop ;) Boska sukienka, pięknie wyglądasz i sliczne długie szczupłe nogi!

      Usuń
  19. Aaa pięknie tak bardzo jest, że aż brak słów ♥♥ Sukienka cudowna, płaszcz, buty, cala Ty :) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. chudzinka jesteś :)
    mega buty! sukienka cudowna!!!

    w wolnej chwili zapraszam do mnie http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. I love everything about this outfit! That dress is stunning.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Co tam kiecka, co tam płaszcz (swoją drogą obłędne) skoro nie mogę oderwać oczu od Twoich zgrabnych nóg!

    OdpowiedzUsuń
  23. O japierdziu!!! Boska ta kieca! Sama bym ją przygarnęła ;)
    A Ty i te Twoje długaśne ;) nogi!!!
    REWELACJA !!!

    :*

    OdpowiedzUsuń
  24. OMG!!!Kiecka kiecką ale jakie Ty masz NOGI Kochana!!!
    BOSKO!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziewczyno te nogi to skarb! Są na 1 planie zaraz potem cudny płaszcz i sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, wyglądasz niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczna ta sukienka! Tez ja chcialam kupic ale wszedzie jest wyprzedana :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Boszzz!!! Rasszzz! Twoje NOGI! <3 Uwielbiam Cię w tym wpisie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeeeezu, rozwaliłaś system tymi zdjęciami! Jedna z lepszych stylizacji jaką widziałam! <3 super, super supeeeer! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. The dress looks so gorgeous, love it♥

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  31. Omg wyglądasz zjawiskowo, niczym Victoria Beckham! ♥
    I te nogi! <3
    8 i 9 zdj, moje ulubione :)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ohhhh God !!!!!! nie mogę wyjść z podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale masz piękne długie nogi!! :) I jesteś śliczna kobietka.
    Sukienka rzeczywiście w genialnym kolorze! Jak nie lubię tych cekinowych tak ta wygląda extra! Co do imprezy...pożegnalna? Gdzieś się wybierasz?:)

    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Rasz jak Ty tą dupke przeziębisz to dopiero będzie ambaras!!! :P:P:P

    fantastycznie wygląsz! kłaniam sie do stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana uwielbiam Cie w tych Twoich kudełkach! <3
    Sukienka obłędna ... płaszcz GENIALNY!!! <3
    Oszzzzzzzzzzzzz Tyyyyyyyyyyyyyyyyy..... :*

    OdpowiedzUsuń
  36. wyglądasz fenomenalnie:) piękną masz tą sukienkę:) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow! Niesamowicie błyszczysz! Cudowna sukienka - idealnie do Ciebie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  38. hahaaha, bardzo dobrze, zasłużył sobie na głodówkę ;)
    w tej sukience prezentujesz się o niebo lepiej od pewnej Bardzo Znanej i Medialnej blogerki, która ją na sobie pokazywała właśnie w okresie świąteczno-sylwestrowym ;)
    może dlatego, że Ciebie uważam za o wiele od niej sympatyczniejszą i ta sympatia z Ciebie bijąca rzutuje widać na to, jak wyglądasz ;)

    no i zazdro, że w takich butach - mnie by odwieźli na traumatologię po pięciu minutach od wyjścia z klatki schodowej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za ta sympatie dziękuje najbardziej to jest najwazniejsze <3 <3 <3 a ktora z nich byla w takiej podobnej kiecce ? Maff czy Jess hahah

      Usuń
  39. wyglądasz fantastycznie <3 jestem zachwycona !!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. You look SO hot! In love with this look!
    Xx
    Rhea
    www.fuss.co.in

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochana mega!! Masz idealne nózie!!! A sukienkę chętnie bym przytuliła :)
    Polowałam na nią i mi model wykupili :(

    OdpowiedzUsuń
  42. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dupeczka :)
    wydrukuję sobie plakat z tą stylizacją!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz zajebiste nogi kochana!!!!! w tej sukience podkreśliłaś wszystko co było możliwe, ten płaszczyk aaa tak zazdroszczę marzy mi się taki w odcieniu szarości :)

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz oszałamiająco! Brak słów, Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  45. kolor cekinów jest obłędny <3 sukienka stworzona dla Twojej figury! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  46. jest szał :D uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. o tak ! ...to słowo już tu zapewne było odmieniane w setkach wariantów , trudno powtórzę hehe kiecka jest szałowa a Ty w niej robisz jeszcze większy Szał ! genialnie wygląda z kobaltowym płaszczem <3

    cekiny górą <3 !

    OdpowiedzUsuń
  48. Ech... Szczęściara!!! To była też 'moja' wymarzona sukienka, ale niestety - rozmiaru już było brak... Ślicznie wyglądasz!!! (grrr.... zazdroszczę :-PP )

    OdpowiedzUsuń
  49. <3 Wyglądasz o-b-ł-ę-d-n-i-e !!
    Kolory tej kiecki są rewelacyjne, uwielbiam płaszcze , a TEN - już go widzę do miliona innych zestawów, :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Po tylu pięknych komentarzach mogę tylko potwierdzić poprzednie:-) Wyglądasz oszałamiająco ! Najlepiej jak dotąd, nogi perfecto <3 Oj Rush dałaś czadu, podniosłaś poprzeczkę wysoko :D Klasa, kobiecość, charakter :-*

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie wyglądasz w cekinach kochana! I te nogi!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  53. jedno wielki WOW!!! pewnie nie ma już co liczyć na to, że ta sukienka się gdzieś uchowała, dawno kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w wawie na Targowku jakies 2 tyg temu jedna jedyna wisiala :)

      Usuń
  54. Obłędnie piękna! Rasz ja już nie wiem, co u Ciebie pisać :D
    Uwielbiam Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  55. zastanawiałam się nad tą sukienką, wywiera mega wrażenie! wyglądasz w niej fenomenalnie, idealnie pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ta sukienka jest tak piękna! Slicznie na Tobie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Sukienka jest obłędna! Jaką Ty masz doskonałą figurę... bosko wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękna sukienka:) i nogi niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  59. jakie nogi !! tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  60. Kurcze a ja jej szukam i szukam i nic :(
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  61. Twoje cekiniaste cudo mnie urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne kolory...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  63. Rasz długie włosy Ci służą! Zdecydowanie! Z każdym postem wyglądasz lepiej, jak gwiazda! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. hmmm.... jakby kopia Kariny ......'karina in fashionland"

    OdpowiedzUsuń
  65. Te słowa padły tu pewnie milion razy, ale ja też muszę!
    WYGLĄDASZ ZJAWISKOWO, fenomenalna sukienka, płaszcz całość, włosy (ale o tym wspominałam chwilę wcześniej), zdjęcia.
    Milion dolarów <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  66. figura stworzona do takich sukienek, seksownie, kobieco, idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  67. jest jeszcze dostepna w sklepie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie wiem mi sie trafila jak slepej kurze ziarno :)

      Usuń
  68. Wyglądasz olśniewająco!!!!! <3 Ta sukienka jest przepiękna :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. olśniewasz, tak że aż brak mi słów na wyrażenie mego zachwytu, więc tylko powzdycham...
    o cekiniastej kiecce marze... Ta jest idealna!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  70. o woooow! powinnaś spróbować swoich sił jako modelka, masz idealną figurę:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Really amazing outfit, wow.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Sukienka ma obłedny kolor i krój, a Ty wyglądasz w niej szałowo ! Płaszcz cudny ! I te buty...wow !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczna jest ta sukienka, wyglądasz w niej cudownie! :) Piękny ma kolor!
    Dawno ją kupowałaś? Ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
  74. Wyglądasz przepięknie! Jakże dawno nie było mnie u Ciebie, aż wstyd przyznać, ale zaraz nadrobię zaległości.
    Sukienka jest cudowna i idealnie podkreśla Twoją figurę, wyglądasz jakbyś uciekła z czerwonego dywanu, a co! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Czy ja Ci mówiłam że wyglądasz fenomenalnie?:DD:D:D Jesteś po prstu przepiękna, mega kobieca i ta figura achh! ♥

    OdpowiedzUsuń
  76. OMG <3 Ja też Ci przyznaję Złotego Globa za tę stylizację :))))

    OdpowiedzUsuń
  77. Sukienka jest niesamowita! Idealna na nadchodzący karnawał :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  78. Dodam jeszcze, że sukienka ma genialne wycięcie na plecach. uwielbiam takie tyły. A kto Ci Kochana robi zdjęcia?:) Bo są przepiękne.

    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Fantastycznie!!! tylko tyle mogę napisać. Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ciuchy super, ale ja i tak najbardziej uwielbiam Twoje nogi i buty :) A co ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. jeny no zakochałam się w tej sukience! Patrzę i tak patrzę, z któej strony patrzeć, żeby mi się nie podobała, ale nic.. Zaraziłaś mnie miłością do niej!

    OdpowiedzUsuń
  82. jejku ale nogi i plecy !:) sukienka nie ozdabia Ciebie, lecz Ty ozdabiasz sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  83. wszystko w tej stylizacji jest cudowne ♡ ♡

    OdpowiedzUsuń
  84. zazdroszcze sukienki <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Koniecznie musisz częściej ubierać takie kiecki. I w ogóle ubierać coś krótkiego, w czym bedziesz pokazywała te swoje obłedne nooooogi! <3 <3

    Wygladasz jak kopalnia diamentów! (to jest komplement, mimo, że brzmi dziwnie ;P - na pewno wiesz, co mam na myśli :D) :***

    OdpowiedzUsuń
  86. przepiękna sukienka :) bardzo bardzo mi się podoba :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Totalnie magiczne i zabójcze połącznie!!
    Idealnie

    pozdrawiam z ośnieżonej Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. To może być trochę nieoczekiwany komplement, ale: fantastyczne łopatki! Bardzo Ci pochlebia taki krój bez pleców.

    OdpowiedzUsuń
  89. genialna! prawie tak jak te nogi! nie mogę się napatrzeć ; ) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  90. niesamowita sukienka , jesteś śliczna i masz wspaniałą figurę :) tylko zazdrościć !

    OdpowiedzUsuń
  91. sukienka jest po prostu nieziemska, świetny fason, kolor - idealna na karnawał :-)

    OdpowiedzUsuń
  92. piękna sukienka!:) i nie wygląda jak skóra węża;) hahahah

    zapraszam do siebie na nowy post i rozdanie: http://glammadz.blogspot.com/2014/01/bod-zielonym-konierzykiem.html

    OdpowiedzUsuń
  93. Wow petarda, jest moc!!!!! Kochana wyglądasz jak milion dolarów, gdybym nie czytała Twoich postów, tylko oglądała zdjęcia, pomyślałabym, że jesteś jakąś gwiazdą filmową :) Sukienka jest obłędna, już dawno nie widziałam takiego cuda! :) Idealnie na Tobie leży.... i te nogi do nieba... tylko pozazdrościć figury :) Mąż to pewnie chodzi za Tobą krok w krok, żeby nikt Cie mu nie ukradł :) hehe Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Nooo, i doczekałam się :D Piękna, piękna, piękna !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  95. Wooow Twoje nogi sięgają nieba :))) Wyglądasz olśniewająco!!

    OdpowiedzUsuń
  96. Wszystko idealne! Wyglądasz olśniewająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  97. umarłam i jestem w niebie

    olśniewasz

    OdpowiedzUsuń
  98. Sukienka plus piękne falujące włosy i modne dodatki = prawdziwa syrenka XXI wieku <3 Bosko, Rasz! :***

    OdpowiedzUsuń
  99. Ale długie nogi ! Szkoda że ja takich nie mam ;(

    OdpowiedzUsuń
  100. Ta sukienka jest cudowna, a kobaltowy płaszcz do niej to strzał w 10:)

    obserwuję, bardzo mi się tu podoba:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  101. you look super stunning
    gorgeous dress

    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. jezu! Jaka cudowna sukienka!! Jaki cudowny płaszcz!! Boziuchno, a ich połączenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. WOW! Mnie ostatnio też zaczeły kusić cekiny, chociaż jakoś specjalnie nigdy za nimi nie przepadałam, Twoja sukienka jets zabójcza i do tego te niebotyczne szpilki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. Cudowny płaszcz i te szpilki...:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Wyglądasz fantastycznie! Bosko! Cudownie! Zniewalajaco! Juz mi brakuje epitetów! Te odkrycie pleców rozłożyło mnie kompletnie na łopatki... O figurkę nawet nie wspomnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  106. Wspaniałe zdjęcia, świetna całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Totalny odlot!!!! Powalilas mnie tym strojem. Nie sadzilam, ze cekiny tak swietnie wsplgraja z kobaltowym plaszczem. Zachwycam sie!

    OdpowiedzUsuń
  108. Piękna sukienka, marzę o takiej od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  109. GENIALNIE! zabrakło mi słów :D

    OdpowiedzUsuń
  110. Wow!!muszę odwiedzić Reserved,uwielbiam cekiny;)Wyglądasz bosko,a Twoje nogi...brak słów!;))Masz rajstopy?nie mogę się dopatrzeć,jeśli tak to proszę o nazwę i kolor:))

    OdpowiedzUsuń
  111. to jest nas dwie bo ja też uwielbiam kolor kobaltowy. Prześlicznie wyglądasz :-) Zapraszam do siebie na konkurs walentynkowy http://jeanettegloves.blogspot.com/2014/01/konkurs-walentynkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  112. wow, cudowna! wyglądasz przepięknie! błyszczysz! co za figura! idealnie na Tobie leży te sukienka! jestem pod wrażeniem :) idealnie ją połączyłaś z tym płaszczem :)
    pozdrowienia, zapraszam do mnie,
    Dominika, www.letsgocolour.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  113. ps. dodałam bloga do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  114. wow wyglądasz pięknie :) nogi są zdecydowanie Twoim atutem kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  115. wow! wyglądasz fenomenalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  116. wow,genialnie!
    i te nogi:)
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  117. świetna stylizacja super dodatki http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Gorgeous dress ! You are beautiful.

    Hope you had a lovely weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Jakie łopatki :O Masz anoreksję??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. łaaaaaaaa straszne rzeczy :D:D:D ...znaj moją łaskę gimbie , ponapawaj się reakcją :D

      Usuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność a ja się odwdzięczę. Pamiętaj jednak że jest cienka granica między krytyką a chamstwem, zawsze najbardziej negatywną ocenę można przytoczyć w sposób kulturalny i inteligentny.Zapraszam także na Fanpage http://www.facebook.com/RaszRush