sobota, 12 października 2013

Sparse

Luźny, duży z wielkimi oczkami- genialny sweter z Sheinside. Może nie grzeje jak typowy sweter bo to raczej bluzka, ale coś pod niego i jest i ciepło i pięknie. W ładniejsze dni można opuścić kołnierz odsłaniając ramiona ( bardzo dobrze się trzyma) będzie sssseksi flexii hihihi. I obecnie mój numer jeden naszyjnik z jeleniem do którego w tematykę lasu polowań i dzikich ostępów idealnie wpisuje sie parka :)

Today my fabulous oversize Camel Off the Shoulder Long Sleeve Chunky Sweater from Sheinside. I love its rare stich with its beautifully lying neckline. And my favourite one- Deer necklace also from Sheinside to which in the matter of  the forest hunting and wild backwoods parka fits perfectly :)

sweater /sweterek - tutaj/here
parka- Bershka
spodnie/pants- Stradivarius
torba/bag - allegro.pl
necklace /naszyjnik- tutaj/here 
bramsoletki/bracelets- nenedesign.pl

















i na koniec fajnego dnia dzieło Anki z Paznokci Marzeń KLIK 


96 komentarzy:

  1. Sweter, jak sweter. Dziewczyno! Jak Ty masz oko zrobione!!! Bajka normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I like your knit sweater :) pretty

    OdpowiedzUsuń
  3. extra parka <3 a makijaż masz rewelacyjny !!! buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta stylizacja, rewelacyjnie dobrałaś miejsce, ale nic mnie nie urzeka tak jak Twój makijaż w tym poście!!!! Perfekcja! Cudo! Boskość!!!

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze - znowu boski sweter, jestem oficjalnie fanką Twoich swetrów. :) Pięknie wyglądasz! A paznokcie - małe dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. jesienny set idealny <3 swetrzysko wymiata , uwielbiam takie wielkie golfy i oczka <3 jesteś Mistrz !

    OdpowiedzUsuń
  7. Dearest Rasz, this is such a great ouffit again and you remember me like usual really on Victoria Beckham, with the exception that you are much more beautiful than she <3

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  8. cuudny sweter! i ten makijaż, ahh moja ręka nie umie tak równych kresek :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje nogi mega wyglądają w tych butach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweter świetny, taki wyrazisty :)
    I paznokcie- cudo!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Megaśnie, mimo iż delikatniej niż zwykle, ochów i achów nie zabraknie patrząc na makijaż <3
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam, sweter mega! Paznokietki też ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi bardziej do gustu przypadły spodnie no i buciory rzecz jasna! :) (Boże chroń mój portfel od sklepów obuwniczych! )
    A makijażu to tylko pozazdrościć, moje kreski nigdy nie są tak bezbłędne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie Rasz!
    mierzyłam wczoraj te woski w Stradi ale były jakieś takie krótkie...chyba za wysoka do nich jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny sweterek :) Na pewno ciepły :) Jestem zachwycona biżuterią :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. sweter jest faktycznie bardzo ładny, choć dla mnie zbyt "delikatny" kolor, wolałabym coś w mocniejszych barwach, ale wracając do twojej stylizacji - sweter świetnie współgra z dżinsowymi spodniami, dzięki temu nie jest przesadnie grzecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zarąbisty ten sweter! kocham twoją biżuterię <3 + genialne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow!
    jak dla mnie spodnie - mistrz!
    wyglądasz w nich idealnie, a do tego jeszcze bardziej wydłużają Twoje nogi w połączeniu z botkami!
    mraaaaau! <3

    całusy!
    jesuswannatouchme.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietne spodnie i buty, i ogolnie super stylizacja
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow Victorio!!! - wyglądasz bosko.
    Świetny set, sweter dokładnie taki jak lubię z tymi wielkimi okami.
    Fajny wielki kufer. CUDOWNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. swietnie wszystko wyglada , lacznie z Twoim makijazem, sweter cudooooo, ale pazurki nie moja bajka lubie kruciutkie. <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Sweterek fajniusi ale bardziej powala mnie Twoja figura:)))
    Okulary cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Sweter super, świetnie wyglądasz, super dobrane dodatki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  25. dlaczego zawsze muszę Ci zazdrościć paznokci???!! świetne!!!
    i sweter też całkiem, całkiem... wygląda na ciepły, nie gadaj =]

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny set! sweterek jest fantastyczny :) a paznokcie ahh!

    OdpowiedzUsuń
  27. genialny sweterek! uwielbiam takie, więc sama chętnie bym w niego wskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. You look so nice!!
    www.trendiing.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepięknie kochana wyglądasz, a pazurki faktycznie wyglądają jak marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana, przepiękny sweter i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny sweter i bardzo fajny naszyjnik. :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Wooow! Rasz to jest idealna stylizacja, takie lubię najbardziej! Sweterek jest cudowny, taki to bym nosiła! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. masz szupłe nogi i te spodnie bardzo Ci pasują ;)
    w dodatku podoba mi się bardzo Twój makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  35. Girl, I love the sweater and those leather pants look amazing on you! :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny sweter. Bardzo podoba mi się ten zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. boska! <3 całość jest idealna, muszę koniecznie w końcu zainwestować w podobne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. bosko :) naszyjnik idealnie pasuje do sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo podoba mi się Twój zestaw i (prze)bardzo podoba mi sie Twoja parka <3 a paznokcie?Rasz mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne swetrzycho, jakie puchate! Ślicznie kontrastuje fakturą z błyszczącym dołem <3 A zdjęcie portretowe rozwala system Raszunia, te oczęta i makijaaaaż o mamo <3 !!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. fantastyczny look! każdy element stroju idealnie dopasowany stylowo i kolorystycznie - super, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sama bym wskoczyła w takie ciuchy jakby były w moim rozmiarze :) Perfekto !

    OdpowiedzUsuń
  44. swetrzysko robi wrażenie!
    a pazury to ukochałam...
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  45. cała stylizacja jest świetna <3 poprostu cudo zakochałam się w tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  46. cudne paznokcie*.*
    śliczny sweterek;)

    OdpowiedzUsuń
  47. wow really beautiful! i love that sweater!
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. super wyglądałaś w tym sweterku- miałam przyjemność podziwiać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Perfect pants and sweater. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale masz długie nogi :) Fajne spodnie i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Aaaaaaaaaaaaa, zakochałam się! Moja droga, wyglądasz po prostu zajebiście!

    OdpowiedzUsuń
  52. Fantastyczna stylizacja, te spodnie sa cudne, bardzo takie lubie! Pozdrawiam cieplutko! X

    Beata

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow, co za genialny look :)Uwielbiam zestawiać grube ażurkowe sweterki ze skórzanymi spodniami.... i te lity- wiseinka na torcie! :) Absolutnie moje klimaty! :) Masz niesamowite wyczucie style! :) Z miłą chęcią będę zaglądać tu częściej- obserwuję:) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo fajnie to zestawiłaś, uwielbiam ten sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  55. Zarąbisty jest ten swetrzycho <3
    & mistrzowskie pazurki :] Rasz, jesteś niemożliwa :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  56. Sweterek jak sweterek, mnie serce skradly spodnie <3
    Genialne, woskowane!!!! Super!
    A i przedwczoraj zamówiłam takie same okulary, więc spodziewaj sie ich i u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  57. AAAAA!Chcę te spodnie:)Super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny zestaw, naszyjnik piękny, no a paznokcie ...!

    OdpowiedzUsuń
  59. Idealne zestawienie kolorów na jesień!
    mega:*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    pozdrawiam,OLA

    OdpowiedzUsuń
  60. Widziałam Cię w tym looku na żywo i wyglądałaś jeszcze bardziej obłędnie <3 Piękności!
    A Twoje paznokcie uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. Rewelacja Kochana!! <3 :) A w makijażu się zakochałam! :) Jaką masz piękną buźkę! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  62. uwilebiam takie swetrzycha!!! Świetny zestaw, a te pazurki- cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  63. genialny zestaw:) uwielbiam Cie w takich stylizacjach:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten naszyjnik to jest taki statement piece – dodaje charakteru całości i jest super rozpoznawalny. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Spodnie i kurteczka bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  66. jest perfekcyjnie! Ostatnio też mam zajawkę na grube swetry. A tymi pazurami to rozwaliłaś system <3 chyba zacznę przyjeżdżać do Warszawy na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczna stylizacja <3

    http://aniafi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Madziula jak ty pieknie wygladasz w tych kolorach :)
    Sweterek jest boski, a reszta to rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękny opatulacz! I cudownie opięte spodnie! Marzę o takich!

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczny sweterek i spodenki :)
    pozdrawiam http://turbanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. znowu zachwycasz, perfekcyjny makijaż, świetne dobrana biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  72. Dziękuję Ci za wyczerpujący komentarz :) to mój początek przygody ze śpiewaniem, pierwsze kroki, więc bardzo dziekuję za uwagi i postaram sie je wykorzystac :) jeszcze raz dziękuję !

    chyba już Ci pisałam, że baardzo podoba mi się ten sweter, cudo <3


    pozdrawiam
    http://aleolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Ale masz pięknie podkreślone oczy i usta!
    A sweterek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  74. Torba i naszyjnik mogly by sie znales w mijej szafie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Stylizacja jest genialna <3 Torba jest czadowa, sama bym taką chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  76. Na tych zdjęciach przypominasz Victorie Beckham super makijaż


    byysylwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Very pretty and so elegant. Beautiful bag :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność a ja się odwdzięczę. Pamiętaj jednak że jest cienka granica między krytyką a chamstwem, zawsze najbardziej negatywną ocenę można przytoczyć w sposób kulturalny i inteligentny.Zapraszam także na Fanpage http://www.facebook.com/RaszRush