wtorek, 20 sierpnia 2013

Dresik

Dobry dresik nie jest zły. Wygoda natura luz . Zazwyczaj. Są tez wersje elegant za którymi równie wielce optuje. Dzisiaj taka wersja na wpół a może nawet  w 3/4 sportowa bo właściwie tylko buty inne bo nie trampiszcze nie nike czy adasie lub inne sneakersy a moje ukochane wypatrzone VAgABonDy :) czyli podrasowana wersja balerinek :) Szarość czerń i kolor czyli radocha pełną gębą . AAAAa mój synu, zapomniałabym o niebieskich mirrorglassach oj jak one mi się podobają. Tak za nimi łaziłam aż wypatrzyłam je z końca alejki w CH. Stanęłam jak wryta. Znacie tę pozę Pluto z kreskówek gdy zaczyna polować albo coś zwęszył? No tak własnie mniej więcej wyglądałam tylko uszy mi nie stanęły LOL ale za to potem niemalże z krzykiem poleciałam je kupić heheh. Tak wiem dziiiiwne :)

buty-vagabond
glassy- NN
dresy- House
bluza- H&M
bransoletka- bydziubeka.pl
torba- blackrooster.pl

Dresik - MODNAPOLKA.pl









99 komentarzy:

  1. Zajebiaszczy dresik Rasz! Jakaś Ty opalona! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Także i mnie " dresowy trend" zachwycił w tym sezonie ;))
    Koralowy górą ;))
    P.S Wyglądasz(jak zwykle :/ ) świetnie ..

    OdpowiedzUsuń
  3. dres idealny...świetny kolorystycznie! a okulary...ajjj...też takie kcem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej:)
    Cudowne połączenie! Bluzka ma piękny kolor! A w moim następnym poście, na weekend, też spodnie dresowe w wersji glamour:)) Do zobaczenia!
    Miłego tygodnia Rasz!
    Buziaki- Anna

    OdpowiedzUsuń
  5. ten zestaw jest genialny !!! niby dres a jak zajebiście wygląda <3 buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  6. musiałabym się rozejrzeć za takimi spodenkami :) świetnie w nich wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodenki wymiatają! To nowa kolekcja??? ;)
    W ogóle to wszystko bym przeniosła na siebie :D
    Jak zawsze perfekcja i wszystko dopięte na ostatni guzik :)))

    P.S. moja propozycja co do sukienki z Zary nadal aktualna ;) :p

    POZDRAWIAM :DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobne spodnie, nosze je w domu i super się w nich czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana, wygladasz zarąbiście :) uwielbiam takie sety, sama bym sie tak ubrała gdybym miała dresik:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Luz, bluz w idealnym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne te portasy :D A w kolorze bluzy bardzo Ci do twarzy :***

    OdpowiedzUsuń
  12. I love your pants!!
    :) xx

    -Mitzee

    factshionista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz w tych kolorach Rasz!
    a buty sa obłędne!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dresik bardzo stylowy ....a w spodniach się zakochałam ...piękny mają krój <3



    OBSERWUJĘ

    POZDRAWIAM

    TORI DID

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne masz te dresy :D świetny zegarek :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. nie mam nic do zastrzeżenia jedyne co na samym początku mnie obtarły lekko ale po ułożeniu do nogi sa boskie :)

      Usuń
    2. właśnie byłam ciekawa jak z balerinkami, bo mam trampki na podeszwie 4 cm, są ciężkie, ale mega wygodne :)

      Usuń
  17. Ostatnie zdjęcie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cały zestaw jest świetny a w takich niskich butach to już dawno cie nie widziałam :) super

    OdpowiedzUsuń
  19. haha dobry dresik nie jest zly :D Swietna torba! ;)
    Shadow Of Style

    OdpowiedzUsuń
  20. Such a beautiful look <3

    Don´t forget to enter my GIVEAWAY (last day) on:

    www.the-goldensoul.blogspot.com

    XOXO,
    Inês

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny look! :)
    bardzo podobaja mi się spodnie i ta torba hahah

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodnie są genialne i ja teraz szukam swoich wygodnych, dresiastych;)
    Całość super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana Rasz, powracam po długim milczeniu :)
    Pięknie wyglądasz w elektryzującym sweterku, świetnie harmonizującym z opalenizną!
    Stare powiedzenie się sprawdza - ładnemu we wszystkim ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. sport i elegancja :)
    chudzina!!:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny ten dresik i buciki prześliczne Rash!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. KOchana, jesteś idealna w tym zestawie! MOda, luz, styl, wszystko! Zazdrość, wszystko chcę!

    OdpowiedzUsuń
  27. O taaaak, to moja bajka! Dresiki nie jest zly, ba, jest cudny! No to zabieram sie do dziela, zdzieram z Ciebie ciuszki i zakladam na siebie;))) A, nie zapomnialam, mam prawie identyczne spodenki, a i szkielka lustrzane tez sie znajda... No to oddawaj bluze i torbe!!!;)
    Buziaki. A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o te Twoje mirrorglassy sa boskie <3

      Usuń
  28. Cudnie wyglądasz Rasz <3 I neony jak zwykle świetnie Ci pasują! Co do pozy "na Pluto" to nic dziwnego przy takich okularach! Jakbym takie wypatrzyła to i ogonem bym zamachała ;-)))) są boskie!!

    PS. oczywiście ślinię się patrząc na Vagabondy :D

    Buzioleee :*******

    OdpowiedzUsuń
  29. luźno ale modnie i gustownie:) super!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz cudownie <3 Spodnie są nieziemskie i ten kolor bluzy <3 A historia polowania na okulary jest mega hehe

    OdpowiedzUsuń
  31. Love your shoes. <3
    Xx
    Rhea
    http://fuss.co.in

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastycznie! Super sportowa stylizacja
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  33. dresy super! w jakiej są cenie Kochanie?

    OdpowiedzUsuń
  34. boskie dresy , niedowierzam ,że to house;) dolączam się do pytania o cenę;) pozdrawiam
    http://vermilionmcq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. No dresik masz pierwsza klasa! Uwielbiam tego typu spodnie, już nie mówiąc o kolorze. Jestem zakochana w szarych melanżach. Bosko się prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sama bym sobie nie kupiła tych butow ale tu pasują. Podoba mi się połączenie kolorów. I okulary.. MIOOOODZIO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. też sobie kupiłam taki dresik do biegania na co dzień i wygrywa ze wszystkimi spódniczkami, spodenkami, sukieneczkami i innymi skarbami z szafy ! Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny dresik! U nas też dresowo :D :***

    OdpowiedzUsuń
  39. cudowny milusi ( tak , tak dokładnie na taki mi wygląda ) luzaczek :) i kolorki takie moje <3 aaaa no mina Pluto bezcenna i tak mi bliska hahahahahha dobrze że je wypatrzyłaś i kupiłaś , są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki za komentarz! Miłej środy:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale czadowo wyglądasz :d Ja sobie ostatnio też kupiłam podobne dresiaki :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Fabulous doll!
    I love it!!!!!

    xoxo kisses Tamara Chloé

    http://www.tamarachloestyleclues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super zestaw:) swietny blog. Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  44. spodnie czadziorrrro!

    i w ogóle blog w dechę.


    pozdrawiam!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  45. super wyglądasz :) buty bardzo mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  46. i znów Ci powiem ,że genialnie ,piękne są te dresy:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale pięknie.......... Kolory, fasony, no i oczywiście glassy są zarąbiste! Styl sportowy zdecydowanie niebanalny :)

    OdpowiedzUsuń
  48. super, też lubię dresik, od czasu do czasu, a nawet i częściej :) dres dobry jest :)
    rewelacyjnie wyglądasz w takim wydaniu, jak najczęściej <3
    a okulary marzą mi się takie, gdzie kupiłaś?
    pozdrawiam i ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Dawno mnie tu nie było, a tu same smaczki :)
    Rewelacyjny wygląd<3
    Buty mi się bardzo podobają, chociaż na pierwszy rzut oka myślałam, że nie można w nich chodzić hehe :P
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  50. Szukam takich spodni i nie umiem znaleźć;( a stylizacja idealna dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochana jesteś MEGA ! Idealny set ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  52. Super luzak:) moim faworytem jest torba;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Wonderful look! Love the colour of your jersey!

    OdpowiedzUsuń
  54. Dearest Rasz, this casual and cool style looks perfect on you! You are one of my style-queens <3

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  55. O Rasz wyglądasz obłędnie:) Dresik wymiata i ta neonowa bluzeczka super jest:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Szałowe zdjęcia :) Kocham spodnie dresowe i uważam za ogromny plus to że wyszły z siłowni na ulicę. Wyglądają świetnie z butami inne niż sportowe. A i kocham twoją bluzę.

    OdpowiedzUsuń
  57. Super! Tak casualowo, bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja na przykład dzisiaj również wybrałam dresik:D a co mi tam;p

    OdpowiedzUsuń
  59. Też czasem lubię wskoczyć w dres!:) Wyglądasz zajeee!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny outfit! Nie dość, że super wygląda to jeszcze taki wygodny!

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow, you look amazing, so fit. I love your outfit simple and perfect.
    Have a great Friday!
    Dusana :-)

    www.letnedni.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetna stylizacja <3
    Wszytsko idelanie do siebie pasuje <3
    W dresiku po prostu się zakochałam :D

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudownie wyglądasz w takiej stylizacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Rewelacyjnie! Świetne buty :)
    Zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  65. identyczne baleriny w simple byly :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Spodnie przepiękne ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczny zestaw <3 wszystko idealnie do siebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  68. Ty nawet w dresiku wygladasz jak milion dolarów!

    OdpowiedzUsuń
  69. No wow, jest szał! Wielbię dresiaki niedresiarskiej i wielbię Ciebie w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  70. nie wiedzialam ze takie dresy sa w housie ! super polaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Butki i torba są świetne, całość wygląda super :)) ah, i te twoje pazurki za każdym razem :D są piękne! jesteś mega zdolna, zazdroszę ♥

    buziaki i zapraszam do siebie w wolnej chwili:))

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność a ja się odwdzięczę. Pamiętaj jednak że jest cienka granica między krytyką a chamstwem, zawsze najbardziej negatywną ocenę można przytoczyć w sposób kulturalny i inteligentny.Zapraszam także na Fanpage http://www.facebook.com/RaszRush