piątek, 21 czerwca 2013

Number T-shirt

The HIT hit me !!! T-shirty duże i długie z typowo męskim nadrukiem czyli ogromną liczbą,  niczym te z boisk  do koszykówki czy z rozgrywek NHL, przygarnęły i noszą z wielką klasą dziewczyny. Pierwsza z nich była Isabel Marant potem trend podchwyciły gwiazdy. Królują czarno-białe ale jest cała masa rożnych wersji kolorystycznych. Ja wolę te pierwsze. Jak je nosić? Samą- jako sukienkę lub z szortami tymi luźniejszymi i obcisłymi także legginsami do sneakersów ( najlepiej tych od Isabel M. hihihi ) szpilek lub z topowymi prostymi sandałkami zapinanymi w kostce. Świetnie sprawdzają się w połączeniu z eleganckimi klasycznymi dodatkami na zasadzie kontrastu. Ja założyłam ją do boyfriendów pogłębiając jej luźny niezobowiązujący styl ale nie zabrakło czegoś bardzo prostego wręcz eleganckiego -sandałki z H&M. 

Całość na zasadzie negatywu uzupełniłam wygodną i praktyczną a przy tym bardzo fajną eco torbą od DeeZee.pl. Tak spędziłam fantastyczny, kreatywny wieczór z Anią na warszawskiej starówce. Zdjęć niewiele. Tak to jest jak spotkasz się z kimś z kim można by rozmawiać cały dzień. Aniu dziękuję <3

WYNIKI rozdania SHEINSIDE/ SHEINSIDE giveaway WINNER is

NATALIA natasza606@gmail.com

GRATULUJĘ / CONGRATULATIONS

bransoletki- ByDziubeka.pl
torba- DeeZee.pl
buty- H&M
koszulka- NN







109 komentarzy:

  1. love this effortless look. baggy all the way!!!

    www.roxysun.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rasz bosko wyglądasz !!!<3 Idealny zestaw :))Koszulka świetna, w ogóle bardzo Ci fajnie w takim wydaniu :)

    Masz rację jak się spotka osobę z którą czas płynie szybciej niż wiatr wieje i zanim się nie obejrzysz trzeba się żegnac ...nawet na fotki czasu nie ma :)))Można by rozmawiac i końca rozmowy nie ma ....hahha:)
    Tak zwana chemia międzyludzka musi byc, bo inaczej nic się nie klei :)

    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie wygladasz, swietny look. Buty sa extra!

    Shadow Of Style

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygladasz, swietna torba

    zapraszam Cie do mojego konkursu do wygrania 200zł na zakupy w H&M http://judiandfashion.blogspot.com/2013/06/konkurs-wyslij-zdjecie-wygraj-200z-na.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też bardzo podoba się ten motyw :) zestaw genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. That's some cool swags, you look super cool.
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz Kochana :*** :)
    Ta koszulka świetna :D :)
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  8. great look

    fashionpassionomg.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your boyfriend jeans dear!

    Drop by to my blog if you had a sec.<3
    Agustinmonica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie wyglądasz, zestaw idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale buty <3 Genialnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny, sportowy, a jednocześnie elegancki zestaw:) świetny t-shirt, sandałki i oczywiście torba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubiju! Wyglądasz zjawiskowo w takim zestawie

    OdpowiedzUsuń
  14. T-shirty i bluzy z numerami to ostatnio mój numer 1 ;p wyglądasz rewelacyjnie, a paznokcie masz mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są takie t-shirty a Ty jak zawsze super to połączyłaś kochana!:)
    Cudownie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjnie wyglądasz :))
    po prostu idealnie jak zawsze :*
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ładnie wyglądasz :* świetny outfit aż mi dech zaparło..ubóstwiam cię

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja lubię patrzeć na takie t-shirty, ale tylko patrzeć, u kogoś... Sama nie założyłabym tak oversizowego t-shirtu, bo wiem, że źle bym się czula.. Nie mój styl... Ale Ty wyglądasz super!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kuszulka i świetna torba...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw rewelacja - przemyślany pod każdym względem :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  21. You look so good and I love your nails!

    Join the blog presentation on my blog! xx

    http://kimsophi.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjnie kobieca chłopaczara hahaha uwielbiam takie sylwetki <3 cudownie zestawiłaś tą koszulkę Bejbe :* !

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny strój & cudowny wieczór na Starówce ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. swietna koszulka, musze sie rozgladnac za taka, ale nosic bede do waskich i sandalki podobne do Twoich,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. super wyglądasz, lubie Cie w takim wydaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam:) Droga Rasz, super, super, super:) Cudowny zestaw! A buty to mój numer 1:)
    Pozdrawiam ciepło- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ech mi się marzy taka sportowa koszulko sukienka :]
    Muszę nabyć!:D
    Rasz,jak zwykle wymiatasz,co ja się będę rozpisywała phi ;))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Rasz cudownie!!! Niezobowiązująco i bardzo stylowo jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam połączenie luźnyxh zestawów ze szpilkami! cudownie wyglądasz<3

    OdpowiedzUsuń
  30. Tutaj też baaardzo dziękuję! :D Ale się cieszę! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. jest super :) takie luźne zestawy są wygodne i takie "niewymuszone" :) Naprawdę zacnie jest :) No i znów masz fajne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega luzacka chlłopczyca. Ostatnio sama najlepiej cxuję się w takich połączeniach ale zamiast obcasów bikery lub trampy ;)
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  33. ekstra wyglądasz w tej koszulce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pieknie, luźno i buty piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. That jeans and shoes are perfect. Have a great weekend.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. I co tu zrobić, by wyglądać równie szałowo co Ty......... ????????????
    Świetnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. No cóż nawet na luzaku wyglądasz sexy!! Koszulkę masz super! Bardzo Ci zazdroszczę bo ja jeszcze nie znalazłam mojej idealnej;)

    OdpowiedzUsuń
  38. HOT HOT HOT!
    yuliconversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądasz świetnie :) Właśnie rozglądam się za takim t-shirtem :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny zestaw, wyglądasz niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. pięknieeee <3 ja też uwielbiam te tshirty :)
    całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam wszystko ! Wyglądasz genialnie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Rewelacyjna stylizacja, uwielbiam takie T-shirty! fajny look!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Love your shoes! Funy nails ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny blog:) żeby być na bieżąco "Lubię to!" na FB:) w ten sposób na pewno nie przegapię żadnego wpisu:)

    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie wyglądasz!!! Powiedz mi dawno kupiłaś te sandałki? Ja byłam juz we wszystkich galeriach w warszawie i w żadnym h&m nie było już ;/ POzdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupilam je chyba z miesiac temu w CH Targówek

      Usuń
  47. Wyglądasz świetnie!

    miejsce do zdjęć pasuje idealnie:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Dearest Rasz, you look so cool and edgy in your number-shirt, I like it so much to see you in this look <3

    xx from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie z tymi butami (chyba ZARA ?) Pozdrawiam upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super wyglądasz! Świetna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochana stylizacja prosta ale poprostu zajebista ehheeh strasznie mi sie podoba pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  52. ale genialne masz pazury! uwielbiam takie looki!
    pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  53. ajj jakie masz super paznokcie, ja tez chce takieee

    OdpowiedzUsuń
  54. bluzka mnie zachwyca! I połączenie spodni z butami, mmm ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie wyglądasz! No i buty są mega!

      Usuń
  55. Bardzo fajna prosta stylizacja. bez większego kombinowania- zakładasz taki komplecik i wyskakujesz z domu :)
    uwielbiam deezee:)

    zapraszam do siebie :
    www.ewadymek.blogspot.com

    zostaw ślad w postaci komentarza a odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam taki luźny styl.Oj Rasz,Rasz..Czy ty zawsze musisz we wszystkim tak fajnie wyglądać?To nie sprawiedliwe!!:)

    OdpowiedzUsuń
  57. You know to be so elegant and chic, loving this look!

    Would you like follow each other? I’ll be sooo glad =) Let me know =)

    addictbeiconic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. wspaniale jeansy i buty,jak zwykle stylowo<333

    OdpowiedzUsuń
  59. Masz bardzo ciekawe stylizacje. Może znajdziesz kolejne inspiracje dzięki rzeczom proponowanym przeze mnie. Zapraszam Ciebie i Twoich czytelników - wyselekcjonowane ciuszki od domów mody i projektantów - zapraszam http://allegro.pl/show_user.php?uid=22669468

    OdpowiedzUsuń
  60. Buty, buty i jeszcze raz buty! <3 Można się tylko zakochać w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  61. jak zawsze świetnie :) Wczoraj widziałam Cię na wybiegu ulicy modnej a ja siedziałam w identycznych spodniach :) hehehe
    Super wyglądałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Paznokcie, bluzka i bransoletki <3
    zapraszam na nową sesję na blogu :)
    pozdrawiam,
    Edina Kamila

    OdpowiedzUsuń
  63. a mnie sie marzy sukienka w takim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  64. wyglądasz genialnie jak zawsze!!

    OdpowiedzUsuń
  65. Dodasz może kochana jakiś post z WFS ? Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  66. I love everything about this post! So informative :)

    Blog: The Sassy Theory

    OdpowiedzUsuń
  67. i loev your heels and the nail art :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  68. kocham Twoje stylizacje <3

    Zapraszam do mnie :)

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny zestaw, podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. swietnie wygladasz kochana..! :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Wow! This is soo cool. I am about to follow you. Maybe you could head over to my blog and follow me too?
    Really like the design of your blog too!
    www.charlyb128.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Ślicznie, kobieco i na luzie :******

    OdpowiedzUsuń
  73. juz kolejna osoba mi pisze, że nie wiedziala, że to ma taką nazwę :P

    OdpowiedzUsuń
  74. wow, jestem pod wrażeniem :) Zapraszam również do zaobserwowania i zlajkowania mnie na fb http://www.rousse-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja dziś dostałam bluze z ulubionym numerkiem podobnym do tego na Twojej koszulce, koszulka i torba od DeeZee przednia :)

    OdpowiedzUsuń
  76. ładnie wyglądasz :) masz fajny styl :) dodałam Cię do obserwowanych.Zapraszam do mnie w wolenej chwili myloovelyfun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. love your pants dear
    xoxo
    happy day

    NEW POST!!!

    OdpowiedzUsuń
  78. I love your style pretty ! Fabulous pants :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność a ja się odwdzięczę. Pamiętaj jednak że jest cienka granica między krytyką a chamstwem, zawsze najbardziej negatywną ocenę można przytoczyć w sposób kulturalny i inteligentny.Zapraszam także na Fanpage http://www.facebook.com/RaszRush