środa, 14 listopada 2012

Skórzany plis

I tak to jest jak sobie coś upatrzę to potem nie mam kasy jak mam to tego nie ma a jak mam to i to, to kupuje i wszyscy to mają więc ...nie jestem oryginalna :) Podobną ukochałam sobie już w zeszłym roku ale byłam jakoś 5 razy większa. Chciałam kupić na zapas ale depresja ciążowa była silniejsza hehehe. No cóż ale mam to o czym maaaarzyłam  wraz z rajstopkami w kropeczki . Radzę zakładać podobne w rękawiczkach bo strasznie się zaciągają :)))  Rajstopa nie jest  tak jak większość cienkich z lycrą a jakby z cienkiej drobnej elastycznej siateczki, która niezwykle łatwo się zaciąga pewnie dlatego że jest "haft" z kropeczek, który wymaga takiego materiału. Spódniczka urocza i elegancka i rockowa i seksowna no tysiące zastosowań. A ja szaleje i idę z trendami i bordo i ćwieki i skóra i ta spódniczka no mega  mega trendy buhahah oczywiście z przymrużeniem oka....










spódniczka- szafa.pl 
buty-DeeZee
sweterek-NN
rajstopki-Gatta
white dresses for women formal dresses for women party dresses for women

101 komentarzy:

  1. Nie wyobrażam sobie żebyś kiedykolwiek mogłabyć ileśtam razy większa:P
    Aj wyglądasz bombowo!! Spódniczka taka mi się marzy:) W sumie mam podobną, ale mniej plisowaną i z materiału dziwnego takiego;p Kurde piszę jak Yoda... :P
    Anyway, świetnie! I ten sweterek <3 idealnie kolorkami pasuje:)
    Love <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piknie, piknie Paniusiu :) A poważnie, cudnie, sweter piękny, jak CI już pisałam na MP, też go mam, w czerni. A kieckę zamierzam kupić, ale w innym fasonie, dłuższą i grzeczniejszą :) Potem znów będą hejtować, że na blogach w kółko to samo, ale co tam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Świetna prezencja :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie zamierzam się rozpisywać :)
    nic dodać nic ująć wszystko na tak ;)
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam sobiepodobne 2 pary jedne z targu drugie z kappahl i obie pary załozyłam kilka razy i już oczko poszłooooo kasa w błoto strasznie nietwałe takie rajstopy:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak napisałam na MP - stęskniłam się za Tobą. Mam dziś wolny wieczór więc nadrabiam.
    No i co widzę ? Jak zawsze pięknie - buty, kropeczki, spódnica i swetyrek. Niby prosty strój, ale w Twoim wydaniu jak zawsze niebanalnie - po Raszowemu :D

    uwielbiam Cię ! kiss !

    ps.no i ostatnie zdjęcie MEGA !

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje zdjecia!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Those panty hose are wonderful!!! Love the cranberry color of the sweater too!
    -Jamie
    http://chatterblossom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę byś założyła mini, mini, mini, mini :P:P pokaż swoje nogi! ;]
    haha przypomniała mi się piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o ja Cie w mordkę jeża !
    i słodko dzięki kropeczkom i z charakterkiem ta skóra i ćwieki !
    Uwielbiam Cię w tym zestawie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica jest fajna i świetnie pasuje z rastopami. Ale masz nóżki, jak dwie zapałeczki i ty byłaś ileś tam razy większa - nie-wie-rze!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Słońce taka spódniczka będzie trendy zawsze ! hahaha a z tym kupowaniem mam dokładnie tak samo , zawsze jestem "w punkt" :D ...wyglądasz Mega rewelacyjnie , a połączenie spódiczusi ze swetrzyskiem to to co ostatnio kocham najbardziej <3 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tia w punkt- lepiej byc przed nie buahahah :)no ale cóz jakbym miała kasy jak lodu to ulalaaaaa zasypałabym Was niestety lookami :)

      Usuń
  13. Cool outfit!!!!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. There's an award for you on our blog!!!Come on!!!!

      Usuń
  14. Całość jest fantastyczna i Ty piękna w tym wszystkim! <3
    Dobrze Cię widzieć:*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna spódniczka !
    wyglądasz bosko !


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta stylizacje, idealnie dobrane kolory!

    Pozdrawiam i obserwuję,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! awesome look! love ur tights!

    xoxo
    http://staceyko.blogspot.hu

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten wzor rajstop! Spodniczka nie na moja figure, ale sweterek chetnie widzialabym u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw, no i Twoje nogi - marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. amazing, love it :)
    stunning outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja jestem oczarowana sweterkiem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. urocze rajstopy w grochy i seksi rockowa spódnica!! bombeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. skórzane ubrania bardzo lubię, a plisowana spódnica jest zaprzeczeniem wszystkich stereotypów o skórze.
    Pięknie wyglądasz.
    Jak zawsze !

    OdpowiedzUsuń
  24. zakochałem się...Dżasta mnie zabije. Cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Raszka jest trendy, ojej... ;)) Super Ci w tych tryndach, w tych cwiekach, tych bordach u innych skorach. U innych czasem mnie ten nawal tryndow drazni, a u Raszki jakos nigdy... Never. Bo Raszka jest po prostu fajna i pieknie sie "nosi". Pieknie:) Pozdrowionka od Anki

    OdpowiedzUsuń
  26. robie sie nudna, ale wyglądasz po prostu FENOMENALNIE!

    OdpowiedzUsuń
  27. love the combo. great sweater!

    xo
    ola
    www.stylesbyola.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw, sweterek jest mega!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie - wszystko połączone rewelacyjnie. Rajstopy w kropki też lubię :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś genialna!!! Uwielbiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wariuj tak bo społeczeństwo urządzi pikietę, będą zamieszki, grono fanów zrobi najazd na Twoje mieszkanie, ludzie będą chcieli Cię dotknąć, sfotografować..........
    jak można tak dobrze się ubrać???? jest na to jakiś przepis????

    :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Juz podziwialam Cie Calineczkona LB ale i tu zajrzalam i musze przyznac, ze jestem pod duzym wrazeniem <3
    ahh te nogi

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna spódnica.Właśnie muszę przerobić moją bo leży w szafie i kwiczy. :-)
    Ty jak zawszę piękna i urocza. ;-)
    Buziole po czole. :-***

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful! I've been wanting a pleated leather mini for a while but have yet to find one I like...

    OdpowiedzUsuń
  35. mega ślicznie ! cudowny kolor sweterka <3

    http://aleolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. jezu co tam stylizacja (zajebista zresztą;)) ale NOGI och

    OdpowiedzUsuń
  37. Ach Rrrrrrasz jak ja uwielbiam ten Twoj "pazur"!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gorgeous outfit! Love your skirt and your tights! x

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięękna spódnica <3

    http://defty-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Great look!
    Love the skirt..

    I am your newest follower.
    Follow me back?

    xoxo
    http://www.its-dash.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  41. I'd love to follow each other :) I'm starting to follow you now, waiting for you to do the same♥

    OdpowiedzUsuń
  42. This red sweater is gorgeous!
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  43. In love with that skirt! Following you now lovely!

    x

    nrahrahrah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piekna jest ta spodnica!! Zastanawiam sie ostatnio nad prawie identyczna, od Karla : http://www.net-a-porter.com/product/315278

    OdpowiedzUsuń
  45. Boska Twoja spódniczka!
    Wyglądasz olśniewająco, mimo panujących trendów, jesteś wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  46. Thank you for comment<3

    Your so cool :)
    I following you now‼‼

    OdpowiedzUsuń
  47. i adore this look, its gorgeous.. the tights make it! your blog is cool, so im now following you! i have a new post up if you get a minute, i'd love your opinion! xx

    http://supposeishouldblog.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  48. masz rewelacyjna figurę która pieknie podkreślasz świetnymi zestawami:0ah tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nic dodać, nic ująć...perfecto !

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochana, ta stylizacja zdecydowanie jest zabójcza :)
    Spódniczka, sweterek i ćwieki na nim :)

    Cud, miód i Rasz :)

    Buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  51. you have so good body! and pretty style :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  52. wszystko idealnie ze soba wspolgra i daje niesamowity efekt :) wygladasz fantatsycznie :) szczegolnie spodnica - to moj faworyt :) dodaje do obserwowanych i zapraszam www.mafashima.blogspot.com :) pozdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Słoneczko dziękuje ;)

    Wyglądasz cudownie! Sweterek jest rewelacyjny a o spódniczce to już w ogóle nie wspomnę - rewelacja <3

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  54. Kochana , chyba wszystkie znamy ten ból zakupowy ;) hehe Ja mam upatrzone buty ( dosłownie upatrzone, a raczej wypatrzone, bo patrzę , patrzę na nie i najgorsze że nic i tylko choruję ;) Ale jakbym miała takie nogi jak Ty, to chyba naprawdę wystarczyłaby mi tylko jedna para szpilek ;) Bo kto patrzy na buty, jak może oglądać twoje MEGA zgrabne nogi? A zwłaszcza gdy nie jesteś w spodniach. dlatego ja , chociaż set mi się bardzo podoba to paplę jak najęta o nogach ;) heheh to dodam jeszcze , że masz cudowne rajstopki.. na tych zgrabnych nogach ;))

    OdpowiedzUsuń
  55. TOP TOP TOTTY !! what a cutie you are x x x Dicky Doo UK x x x

    OdpowiedzUsuń
  56. Great sweater, nice looking skirt...overall u jus look fabulous.

    OdpowiedzUsuń
  57. od tej pory zakładam rajstopy tylko w rękawiczkach...
    spódnica klasyk, przyda Ci się przez kilka sezonów.
    swoją drogą jest świetna!
    i sweter! chcę taki!
    i nogi! też chcę takie!!! =]

    OdpowiedzUsuń
  58. Lovely! You look great :D
    xx
    http://cirqueduseneca.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  59. Jakie tam kropeczki ja widzę serduszka :)))) Sweterek piękny tak samo jak Ty... Nie, no Ty piękniejsza jesteś :) I te szczupłe nogi... Bym je Tobie odcięła i sobie wstawiła :P :P

    OdpowiedzUsuń
  60. zakochałam się w tym outficie! wyglądasz bosko <3 uwielbiam każdą część <3 ta spódnica! jejku CUDO! też bym taką chciała <3 idealnie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Absolutely gorgeous!! I love this look head to toe!
    Thank you for visiting my blog.
    I'm your newest follower <3
    hope you follow back :)
    www.bow-designs.com
    XXO

    OdpowiedzUsuń
  62. OMG !!!!Rasz choroby nabawic się można ..heee:)))Spódniczka seksi i te rajstopki ...ajjj, a sweterek z cwiekamy ..no jak nic TRENDY :)))

    Też mam chorobę zakupową, a tym bardziej jak trzeba trochę przystopowac z braku laku ...hahha:))Ale za to pózniej jak wpadnę w trans, to będą musieli mnie cucic ...hah:)Buzka :*

    OdpowiedzUsuń
  63. piękna kobieta ! piękny sweterek !

    OdpowiedzUsuń
  64. mega spódniczka, sama na taką poluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. swietna stylizacja ! :*
    pozdrawiam:*

    http://mish-mash-wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. mi się najbardziej rajstopy podobają, są ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. thank you for your comment!!!I really liked your blog, you have great photos! i followed you back!!!like my facebook page : https://www.facebook.com/Ste.Mahandmadecreations
    xoxo
    http://stemacreations.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  68. te Twoje nogi <3 oh i ach <3 cudowne bardzo mi sie podoba cale zestawienie kolorow i caloksztalt cudo:D

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękna spódniczka i super zgrabne nogi :)

    Gray Cat

    OdpowiedzUsuń
  70. Spodnica cudowna, swietnie wygladasz :)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Jak niegrzeczna uczennica :))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  72. Wyglądasz niesamowicie! Mega stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  73. Ten zestaw to już w ogóle mistrz! <3 Wyglądasz niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  74. Wyglądasz świetnie! Cudowna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  75. genialny look !
    sweter najlepszy !

    OdpowiedzUsuń
  76. Hi darling, i'm you following now..
    wow.. beautiful skirt and shoes...i love, love your shoes..
    visit my blog..and sign up..
    Kiss KIss

    OdpowiedzUsuń
  77. Whoa, you look so good, I don't believe it! Fantastic outfit! *.*
    I'm following you now. :D If you want, you can find me on: http://the-wandering-heart.blogspot.com
    Lots of love! <3

    OdpowiedzUsuń
  78. świetny zestaw ;)
    i genialna spódnica <3
    obserwujemy ? ;)
    http://comeasyouare-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. chyba moja ulubiona stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  80. ach, ta spódnica <3
    mam zamiar ją kupić, bo strasznie mi się podoba i tak, jak wspomniałaś w poście można ją nosić na wiele wiele sposobów ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Już się doczekać nie mogłam stylizacji z tą spódniczką (jak wspomniałaś, że podobną posiadasz :) ..rewelacyjnie wyglądasz!! ps. sweterka zazdroszczę :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  82. You're amazing. I cannot even describe how beautiful you, and this outfit, and this whole blog are. That leather pleated skirt is so feminine and flirty in shape, but it's tough as nails too. And the little hearts on your tights are precious. Yes, I'd be more than willing to follow each other! I'm following you now, gorgeous!

    May the force be with you.
    Emily

    OdpowiedzUsuń
  83. jak zwykle piekne uchwycenie stylizacji ;)
    spódnica b. interesująca, a w podobny sweterek sama się ostatnio zaopatrzyłam

    Pozdr i zapraszam do mnie na KONKURS:
    http://vinciaxs.blogspot.com/2012/11/camel-beige-and-wzorynaturypl-jewelry.html

    OdpowiedzUsuń
  84. redirected here her latest blog browse around this site you can find out more look at here now check that

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność a ja się odwdzięczę. Pamiętaj jednak że jest cienka granica między krytyką a chamstwem, zawsze najbardziej negatywną ocenę można przytoczyć w sposób kulturalny i inteligentny.Zapraszam także na Fanpage http://www.facebook.com/RaszRush