sobota, 13 grudnia 2014

Nota

DZIŚ O TYM JAK ZOSTAŁAM PRAWIE OSZUKANA. ZOBACZCIE JAK SOBIE RADZĄ DZIEWCZYNY  !!!! SZCZWANA GAPA CHCIAŁA W MOIM IMIENIU WYCIĄGNĄĆ PRODUKTY. DOBRZE ŻE SKLEP ODPISAŁ NA PRAWDZIWEGO MAILA, JAK SIĘ DOWIEDZIAŁAM ZORIENTOWAŁ SIĘ O CO CHODZI !!! BRAWO !!! . 

!!!!!!!!!!!!!DRODZY SPRZEDAWCY UWAŻAJCIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZAWSZE STARAJCIE SIĘ SPRAWDZIĆ NA STRONIE BLOGA ADRES E-MAIL I PORÓWNAĆ GO Z ADRESATEM WIADOMOŚCI

DZIEWCZYNA STWORZYŁA ADRES MAILOWY BARDZO PODOBNY DO MOJEGO . ŻENUJĄCA PODRÓBA: RUSZ ZAMIAST RASZ, RASH, ZAMIAST RUSH : rusz.rash.blogspot@outlook.com

OTO TREŚĆ MAILA:

Od: "klaudia brk" <rusz.rash.blogspot@outlook.com>
Sent: 10 grudnia 2014 15:15
Do: "nefryt@nefryt-sklep.pl" <nefryt@nefryt-sklep.pl>
Temat: wspolpraca

Witam! Piszę w sprawię współpracy pańskiego sklepu z moim blogiem. Chciałabym zapytać czy to możliwe ? Mogłabym reklamować Państwa produkty, poświęcić im post na swoim blogu oraz wstawić banner razem z odnośnikiem do sklepu. W zamian za to oczekuję produkt z Pańskiego asortymentu który również opiszę na blogu w poście. Mój blog : http://rasz-rush.blogspot.com/

JAK WIDZICIE ADRES BLOGA JEST JUŻ MÓJ. PODSZYŁA SIĘ PODE MNIE, A TO JEST JUŻ KARALNE. NA SZCZĘŚCIE SPRAWA SZYBKO SIĘ WYJAŚNIŁA. NAPISAŁA DO PONAD 10 SKLEPÓW, W TYM DO TYCH, Z KTÓRYMI NIE CHCE MIEĆ NIC DO CZYNIENIA. JAK SIĘ OKAZAŁO TO BYŁA BLOGGERKA. PRZYKRE TAK ZA PRZEPROSZENIEM SR.....Ć DO WŁASNEGO GNIAZDA. PRZY OKAZJI PO MAKSIE GŁUPIA I NIEDOKŁADNA GDYŻ NAPISAŁA DO SKLEPÓW, Z KTÓRYMI WSPÓŁPRACUJE I NIE POMYŚLAŁA, ŻE SKLEP MOŻE SIĘ ZDZIWIĆ I NAPISAĆ CO SIĘ DZIEJE. 

PRZY OKAZJI DZIĘKUJĘ SKLEPOWI KATHERINE.PL ORAZ NEFRYT-SKLEP.PL ZA POMOC I MIŁY KONTAKT.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ale już mam nadzieję przyjemniej :) Zapraszam na post . Okolice Hotelu Europjski, który został zbudowany w latach 1855–1878 według projektu Henryka i Leoandra Marconich. Uznawany wówczas za najbardziej luksusowy w Warszawie. otwarty został 1 stycznia 1857, ówcześnie używając nazwy Hotel d’Europe. Gościł takie osobistości jak: Marlena Dietrich, Indira Gandhi, Robert Kennedy, Artur Rubinstein, Stanisław Witkiewicz. To tu mieściły się słynne Zakąski Przekąski Gesslera z shotem wódeczki za 4 zł i pysznym tatarem lub śledzikiem. Przy okazji shot to jednostka miary i wynosi 44.3602943 millilitrów. W samym Hotelu była także restauracja Kucharzy Gesslera z pięknym niepowtarzalnym klimatem i przyrządzanym na oczach klienta tatarem. Obecnie Hotel jest w remoncie i nic nie widać, ale uliczka Ossolińskich stanowi piękny przesmyk na Krakowskie Przedmieście. 
boots- buu.pl
coat-here
neckalce -stmt.pl











46 komentarzy:

  1. Widzę, że oszustów coraz więcej i posuwają się coraz dalej :/// masakra :/ A Ty kochana jak zwykle przepięknie wyglądasz!!! <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowość ludzka nie zna granic :)
    Ja kiedyś odkryłam moje zdjęcie jako cudze profilowe na fb :):). I na jakieś aukcji allegro zdjęcie z mojego bloga.
    Bardzo to dobre w całości, co masz na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o tym wczoraj już na Twoim fanpage i powiem szczerze, szczęka mi opadła na dość długo. To zwyczajne oszustwo i próba wyłudzenia!!! Zgłosiłaś to na policję?
    Zestaw jest świetny, naszyjnik cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. masakra co za oszustka mam nadzieję że zostanie słusznie ukarana. A co do stylizacji genialna swetro-sukienka bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak jakichkolwiek granic.. Współczuję, ale jednocześnie domyślam się co przeżyłaś i ile nerwów..
    Idealna biżuteria.<3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co, mi jest po prostu aż żal tej dziewczyny.;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kozaki! A sytuacja dziwna, współczuję :/ Co te dziewczyny już nie robią... :/

    OdpowiedzUsuń
  8. No widzisz jacy inni ludzie są okropni ;/. Czego jeszcze nie wymyślą ;p. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome shots :) I think you must share your photos on www.voguedrobe.com, too :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam słów... jak można tak postąpić???

    OdpowiedzUsuń
  11. Congrats on getting your name licensed (if I understood the text correctly).
    The outfit is a dream...an absolute dream...a glam dream:)
    You look phenomenal in that sweater dress and those boots!
    smoking hot!
    as always you styled this look so well!

    xoxo

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. masakra :( na szczescie wszystko sie wyjasnilo
    co do stylizacji no bomba!!! buty cudo !!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/white-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  13. całość wygląda rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. a z nią sobie to wyjaśniłaś tez sama, czy tylko sklepy wyjaśniły? to po prostu jest skandal, że takie rzeczy się dzieją! Jak można być takim głupim? A strój jak zwykle fantastyczny :) Bardzo podobają mi się te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz CUDOWNIE !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. No prosZe , na blogu moim post w tym samym Swetrze , tylko ja bez fajerwerków ;) jak Twoj mega naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się wydawało, że to ten sam sweter co u Ani, i za chwilę miała sprawdzić czy na pewno :) Jednak samo się wyjaśniło. Zazdroszczę Ci tych kozaków.
      Co do blogerki, to brak słów, głupota ludzka nie zna granic.

      Usuń
    2. no tak to z sieciowkami bywa

      Usuń
  17. Co za bezczelność!
    dobrze, że sklep odpisał na dobrego maila a nie wysłał w ciemno rzeczy
    Zestaw super, świetny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Do czego prowadzi zazdrość.. A długie płaszcze, grube swetry i wielkie wisiory to idealne połączenie :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: coś na jesienne chłody, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. szałowo wygladasz! i dobrze, że wyszła na jaw ta sprawa ; >

    OdpowiedzUsuń
  20. co sądzę na temat tej laski to już wiesz, bo Ci pisałam na fanpejdżu - ciekawe tylko, czy byłaś jedyną blogerką, pod którą się podszyła.
    swoją drogą - dziś się zastanawiałam, czy jak ktoś przeczyta o przewinieniu tej pannicy, to czy sam teraz nie wpadnie na to, żeby pod jakąś blogerkę się podszyć - no wiesz, w myśl zasady, że "a nuż się uda".
    społeczeństwo mamy leniwe ale cwane - każda okazja do kombinatorstwa dobra jest dla niektórych :(

    a właśnie - właśnie miałam pisac, czy to nie jest ten sam sweter co u Ani ;)
    bardzo mi się podoba! i Ty w nim też :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie bez kozery jest bardzo znane powiedzenie, że kłamstwo ma krótkie nogi. Nie rozumiem takiego zachowania, takie sprawy trzeba zgłaszać dalej aby tak " mądre " osoby nie miały chętki na podszywanie się pod innych.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale niektórzy maja pomysły ....A co do stylizacji to jak zawsze rewelacja.Naszyjnik niesamowity ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. przepieknie laczysz kolory <3
    a do maila. Coz, staty, staty, hajs i reklama. 21 wiek

    OdpowiedzUsuń
  24. masakra:? brak słów!:(

    stylizacja jak zawsze zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnie zdjęcie cudne. Na początku myślałam, że to płaszczyk ma takie złote wykończenie rękawów a to przecież sweter pod spodem xD Co do "blogerki" to zachowanie słabe, jak już chciała być sprytna to mogła sobie zadać pytanie czy na prawdę dobrze to zrobi. Nie mogę się nadziwić, że nie domyśliła się tego, że to wyjdzie na jaw...współczuję

    OdpowiedzUsuń
  26. ale bezczelna dziewczyna... stylizacja super, fajnie że połączyłaś długi sweter z długimi botkami, dało to fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful look I love every piece :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspolczuje sytuacji, masakra tak sie pod kogos podszywac!
    Stylizacja bardzo mi sie podoba, sweterko sukienka jest sliczna w polaczeniu z dlugimi kozakami wyglada rewelacyjnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. buty masz wspaniałe, cudownie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. swetrzysko i wisior piękne!

    OdpowiedzUsuń
  31. To chyba ten płaszcz podbija internety? :D Coraz bardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  32. Niektórzy ludzie naprawdę mają nierówno pod sufitem.. dobrze, że wszystko się wyjaśniło. Stylizacja oczywiście jak zawsze CUDOWNA!

    OdpowiedzUsuń
  33. Oszustów niestety nie brakuje..;/
    A co do looku..Świetny! Naszyjnik i złoty sweter sprawiają, że można śmiało tak się ubrać na Święta..:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny zestaw, bardzo podoba mi się połaczenie kolorów, a naszyjnik boski!

    OdpowiedzUsuń
  35. Cytując klasyka "podłość ludzka nie zna granic" :)
    Przykro mi z powodu tego zajścia. Sama niestety mialam ciężki weekend podczas ktorego napadnięto, pobito i okradziono mojego chłopaka :/
    Takie zamszowe kozaczki za kolano to ostatnio moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko co sie dzieje z tymi ludźmi- mam nadzieje ze jednak juz jest lepiej

      Usuń
  36. Matko ale żałosne, naprawdę dla bransoletki złamać prawo, siąść i płakać... Boskie kozaki, szałowo!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/12/back-to-black.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczęka mi opada jak coś takiego czytam! :O

    Twoje nogi w takich kozakach wyglądają zabójczo pięknie! No i ten sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  38. rewelacja! mam ten sam golf i widzę, że preferujemy podobne zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. do glowy by mi coś takiego nie przyszło! dzięki ze podzieliłaś sie tym z nami
    zestaw super, bardzo smukle wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zestaw cudny, naszyjnik królewski i pięknie doprawił całość <3 A co do tej złodziejki, to znasz moje zdanie. Mam nadzieję, że już udało Ci się to wszystko jakoś opanować, bo nawet nie moge sobie wyobrazić ile to musiało CIę kosztować nerwów :-((((

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność a ja się odwdzięczę. Pamiętaj jednak że jest cienka granica między krytyką a chamstwem, zawsze najbardziej negatywną ocenę można przytoczyć w sposób kulturalny i inteligentny.Zapraszam także na Fanpage http://www.facebook.com/RaszRush