czwartek, 28 czerwca 2012

Dres chic...

 Jakiś czas temu pewna Pani zainspirowała mnie do zestawienia szpilek i dresów. Dwa bieguny a jednak, przynajmniej u tej Pani, świetnie się skomponowały. Pewnie dlatego że przeciwieństwa się przyciągają- jak ja i mój facet :) On spokojna waga a ja rasowy skorpion - piękna i bestia (czyt. bestia to ja :) ) Tak niestety jestem typowym okropnym, wrednym, złośliwym, upartym skorpionem, który co ma w sercu to na dłoni. Uwielbiam prostotę może dlatego że mam lekkie obawy a może po prostu nie umiem zestawiać wzorów więc dzisiaj kolorystycznie mega prostota -czarne i białe. Ech żeby taki prosty w odbiorze był swiat. Chyba właśnie takie proste,lekko jadowite, troszkę z pazurem zestawy to cała ja. A z drugiej strony lubię czasem wskakiwać w inną skórę. W tle droga, kóra prowadzi w kierunku naszej pięknej A2. Oczywiście od 2 lat niedokończona ale przez to malownicza. Panowie z budowy mieli ubaw hie hie. 
Bądźcie litościwi dzisiaj dla mnie. Przez tą cholerną pogodę i zerowe ciśnienie moja twarz przypomina wymiętą poduszkę . I zresztą tak się czuję. Mam nadzieje, że w końcu barometr się uspokoi i wyjdzie co ma wyjść czego sobie i Wam Słodkie i Słodcy życzę. Z pogodą ducha spadam spać i niech kurde jutro mnie to co ma wyjść obudzi :)



























ramoneska- ZARA
bluzka i dres oraz naszyjnik- H&M
buty- StyloweButki
torba - allegro

51 komentarzy:

  1. Ja tez lubie bialo-czarne zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! wyglądasz rewelacyjnie!!
    buty cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz niesamowicie!!! a buty to masz genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne masz te butki!!! ach cały zestaw bardzo mi się spodobał. lubię czerń więc tym bardziej skradłaś moje serduszko tym zestawem!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kooooocham perły! Pięknie jak zawsze-dopracowane od A do Z!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zakochana w tych butach! Tylko powiedz szczerze, czy da się w nich wytrzymać na dłuższą metę? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówie szczerze ze nie jest tak łatwo jak w szpilkach do 10 cm ale to jest kwestia przyzwyczajenia ktoś kto śmiga tylko w balerinkach będzie miał kłopot ale trzeba ćwiczyć. Ja po ciąży odzwyczaiłam się ale kilka wyjść i poszło :) Wytrzymałam bez problemu na ślubie okolo 2 h ze wszystkim byłam 4h na nogach sadzę ze wesele tez nie byłoby problemem o dziwo w trakcie tańca nogi tak się nie meczą jak w trakcie chodzenia - przynajmniej ja tak mam

      Usuń
  7. Fajowe spodnie - całość jest niby klasyczna bo czarno-biała, a jednak ma swoje "drugie dno" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wredotę mojego charakteru buhahaha:)

      Usuń
  8. Fenomenalne buty ! ;)
    Co do spodni, to jeżeli o mnie chodzi, nie lubię alladynek, więc zamieniłabym je na zwykłe rurki czarne, ale to moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee tam rurki byłoby nie po mojemu :))))

      Usuń
  9. Wow bardzo fajne połączenie, bardzo lubię też w drugą stronę sportowe buty do czegoś bardziej "eleganckiego", kobieto jakie Ty masz buty, są mega, podobasz mi się w nich, dajesz radę??
    A co do Toruńskiej to się męczą już jakiś dłuższy czas i do CH Targówek i do ikei trudno dojechać :)

    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Biel i czerń........... LOVE IT !!! Sportowa stylizacja na szpilach!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kochana trafiasz w moje gusto bez dwóch zdań!!! Kupuję Cię całą :D:D:D
    Dzięki za komentarze..... oczywiście zapraszam częściej.... lub nawet na stałe jak masz ochotę :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam tego typu spodnie, jestem w nich obłędnie zakochana, więc zestaw jest dla mnie ideałem, a ponadto inspiruje!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Korale i Twój uśmiech- rewelacja! Rasz w tych szpilkach masz chyba ze 2 metry wzrostu! :O
    Ja bardzo lubię prostotę w tworzeniu zestawów, chyba nigdy nie odważę się poszaleć, choć podobno prowadzenia bloga dodaje odwagi, więc zobaczymy ;)
    buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rwij do przodu Pati- szkoda czasu :)

      Usuń
  13. wow, bosko wyglądasz! obłędne szpilki są <3

    OdpowiedzUsuń
  14. podziwiam, że możesz w tych butach chodzić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moge moge natomiast w klapeczkach mnie nogi bolą mam wrażenie ze lecę do tyłu :)

      Usuń
  15. Od zawsze podobają mi się takie spodnie, ale dzięki Tobie jutro idę je zakupić :*
    - będę wchodziła do Ciebie często , dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śmigaj na dział dziecięcy do H&M są po 39,90 PLN :* zaraz zerknę do Ciebie :)

      Usuń
  16. Sądzę, że wcale nie jest to taka łatwa sprawa i łatwo można by sie w takim połączenie zagalopować w niewłasciwą stronę..
    Tobie naprawdę się udało, wrecz odnosze wrażenie, że spodnie i buty, stanowią jedną całość, są idealnym i nierozłącznym kompletem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - lubić takie komplementy:)

      Usuń
  17. U ciebie też wyglądają bosko :) A byty to jakieś kuriozum :) Mega wysokie ale piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to kuriozum brzmi - są one bleee- ale ładnie wybrnąłeś na końcu heheh. dzięki

      Usuń
  18. Super!
    Bardzo mi się podoba zestaw.. i te buty <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Musze powiedziec, ze takie zestawy swietnie do Ciebie pasuja!!! A czy w tych butach stopy nie wyginaja Ci sie na boki, jak idziesz? hehe fajnie to brzmi no ale wiesz o co mi chodzi.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie wyginają się ale na niektórych warszawskich chodnikach trzeba uważać:)

      Usuń
  20. łOOOOOOOO TO JA AŻ TYLE PRZEGAPIŁAM?! :o
    Heh nadrabiam już nadrabiam zaległości i pieję zachwyty nad zestawem dres+szpile-dla mnie bomba:]:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A witam Panią- już odespała widzę- no troszku powrzucałam ostatnimi czasy w siec :) dziękuję za słowa uznania - ukłon w pas :*

      Usuń
  21. no jestem pod wrazeniem :) swietnie to zestawilas buty sa poprostu BOSKIE!!! i zestawione z tymi spodniami i zwykla boxerka wygladaja swietnie:D nie moge sie napatrzec:D

    OdpowiedzUsuń
  22. love your gorgeous victoria beckham styling

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. korale dodają tej stylizacji szyku:)
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  25. o kurcze nie wyświetla mi się Twój nowy post na liście :/ na szczęście od czego jest fejs :D ...rewelacja ! uwielbiam takie z pozoru nie pasujące do siebie zestawienia no bo gdzie szpilki do dresowych spodni , gdzie perły do tank topu , nie pasujące a jednak tworzące bardzo spójną całość ...no i plus 10 punktów za perły !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahahahahahah dobra jestem , jeszcze śpię , już widzę że post jest stary nie 28 październik tylko czerwiec ale dobrze że trafiłam no i jakże aktualnie ! :*

      Usuń
  26. No jak dla mnie rewelacja.
    Buty, no są po prostu rewelacyjne. Ja siebie może w takim zestawie nie widzę bo jestem trochę grubsza niż Ty i te luźne spodnie nie dla mnie, ale Ty cudnie wyglądasz! Fajne zdjęcia :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność a ja się odwdzięczę. Pamiętaj jednak że jest cienka granica między krytyką a chamstwem, zawsze najbardziej negatywną ocenę można przytoczyć w sposób kulturalny i inteligentny.Zapraszam także na Fanpage http://www.facebook.com/RaszRush